1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Кримінально-правова характеристика шахрайства з фінансовими ресурсами
фінансовій сфері
,
шахрайства
, з фінансовими ресурсами,
кваліфікація
ID роботи:
4308
Вид роботи:
Курсова
План:
ВСТУП 3
Розділ 1. Загально-правова характеристика злочинів у фінансовій сфері 6
1.1. Історичні аспекти шахрайства з фінансовими ресурсами та соціальні корені вчинення економічних злочинів 6
1.2. Загальна характеристика злочинів з фінансовими ресурсами у сфері господарської діяльності 10
Розділ 2. Кримінально-правова характеристика шахрайства з фінансовими ресурсами 15
2.1. Кримінально-правова кваліфікація шахрайства з фінансовими ресурсами 15
2.2. Відмежування шахрайства з фінансовими ресурсами від інших злочинів у сфері господарської діяльності 26
Розділ 3. Шляхи попередження шахрайства з фінансовими ресурсами 30
3.1. Шляхи боротьби з організованою злочинністю у фінансово-кредитній сфері держави 30
3.2. Проблема зростання масштабів криміналізації та корупціїзації податку на додану вартість 33
3.3. Контроль діяльності учасників фінансового ринку України як елемент у боротьбі зі злочинністю 35
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
48
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
у сфері господарської діяльності законодавець пов'язує з розміром предмета злочину. Так, відповідальність за порушення законодавства про бюджетну систему України настає тільки тоді, коли предметом цього злочину були бюджетні кошти у великих розмірах.
Більшість диспозицій статей, що встановлюють відповідальність за злочини у сфері господарської діяльності, є бланкетними, тому встановлення ознак об'єктивної сторони цих злочинів передбачає звернення до низки законодавчих та інших нормативних актів інших галузей права — наприклад, підприємницького, банківського, митного, податкового, валютного тощо [36, с. 233].
Суб'єктивна сторона злочинів, які вчиняються у сфері господарської діяльності, характеризується виключно умисною формою вини. Обов'язковою ознакою суб'єктивної сторони деяких складів є наявність мотиву та мети. Так, відповідальність за розголошення комерційної таємниці настає тільки тоді, коли це діяння вчинене з корисливих чи інших особистих мотивів. Умисні дії, спрямовані на отримання відомостей, що становлять комерційну таємницю, утворять злочин за наявності спеціальної мети — розголошення чи іншого використання таких відомостей.
Суб'єктами злочинів у сфері господарської діяльності можуть бути особи, які досягли 16-річного віку. На підставі прямої вказівки закону суб'єкт деяких злочинів — спеціальний (службова особа, платник податків, засновник, власник суб'єкта господарської діяльності та інші).
З'ясування зазначених об'єктивних та суб'єктивних ознак дозволяє сформулювати поняття злочинів у сфері господарської діяльності. Це умисне діяння (дія або бездіяльність) у сфері господарської діяльності, що заподіює шкоду суспільним відносинам, які складаються з приводу виробництва, розподілу, обміну і споживання товарів, робіт і послуг.
Залежно від безпосереднього об'єкта посягання, злочини, які вчиняються у сфері господарської діяльності, можуть бути таких видів:
1. Злочини у сфері кредитно-фінансової, банківської і бюджетної систем України (статті 199, 200, 201, 207, 208, 210, 211, 212, 204, 215 і 216).
2. Злочини у сфері підприємництва, конкурентних відносин та іншої діяльності господарюючих суб'єктів (статті 202, 203, 205, 206, 209, 213, 214, 228, 229, 230, 231 і 232).
3. Злочини у сфері банкрутства (статті 218, 219, 220 і 221).
4. Злочини у сфері використання фінансових ресурсів та обігу цінних паперів (статті 222, 223 і 224).
5. Злочини у сфері обслуговування споживачів (статті 217, 225, 226 і 227).
6. Злочини у сфері приватизації державного та комунального майна (статті 233, 234 і 235).
Основними джерелами формування грошових доходів держави (державного сектора національної фінансової системи) є податки (від доходу, благ і послуг, капіталу, землі, майна чи іншої нерухомості); різного роду збори (збори за візи, за різноманітні дозволи та підписи, ліцензійні роботи тощо); так звані неподаткові джерела (субсидії, позички шляхом випуску і реалізації облігацій, доходів від лотереї і доходів від підприємницької діяльності тощо). Таким чином, доходи державного бюджету формуються переважно за рахунок надходжень грошей через податкову систему (від 70% до 98% у різних країнах) [37, с. 139-140].
Отже, держава будує свою фінансову стратегію, використовуючи обмірковану і виважену податкову та фінансово-кредитну політику (встановлення розумних ставок податків і відсотків на державні кредити, цільових дотацій, валютних курсів, розмірів економічних санкцій тощо). Разом з тим, необхідно враховувати і бути готовими відповідним чином відреагувати на те, що економічна свобода, сприятливі умови у фінансовій та кредитній сферах будуть використовуватися ділками тіньової економіки, особами з кримінальною спрямованістю. Треба враховувати і ті реалії, що за певних умов правопорушення, в тому числі й злочин, можуть вчинити і добропорядний громадянин, підприємець, посадові особи підприємств, установ, організацій. Все це свідчить про певні тенденції в суспільстві, яке, розвиваючись в період становлення ринкової економіки
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.