Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


РЕФОРМУВАННЯ СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ

Дисципліна:

Конституційне право

ID роботи:

4044

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Теоретичні проблеми реформування судової системи            5
Розділ 2. Питання судової реформи та незалежності суддів в Україні   11
Розділ 3. Актуальні проблеми реформування судової системи в Україні          18
Розділ 4. Сучасний етап реформування судової системи України         23
ВИСНОВКИ  30

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         32

Інтервал:

1

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

33

Рік написання:

2010

Ціна:

50 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Проведення судової реформи має відбуватися в період політичної та економічної стабільності у державі. Лише за таких умов можна розраховувати на її результативність, досягнення визначеної мети, виконання поставлених перед нею завдань, створення надійного механізму забезпечення незалежності суддів. За політичної стабільності, як правило, виключається відверте протистояння політичних сил, владних інституцій, питання функціонування суспільства і держави вирішуються шляхом консенсусу, політичний і державний механізми діють злагоджено, що дозволяє успішно проводити необхідні реформи. За такої ситуації суспільство і політичні сили прагнуть і вживають усіх заходів до втілення найкращих надбань цивілізації, сучасних правових цінностей та ідеалів в різних сферах суспільного життя. За політичної нестабільності владні політичні сили намагаються всіляко і різними засобами, в тому числі і через відповідні правові форми, закріпити свою пріоритетність у владарюванні, механізми впливу на певні сфери суспільного життя, функціонування суспільства та діяльності державних інституцій, зокрема і на органи судової влади. Будь-яка реформа супроводжується, як правило, внесенням певних коректив в існуючий правопорядок, реформуванням відповідних управлінських систем, вдосконаленням правових механізмів діяльності органів влади. Проведення відповідної реформи вимагає певних фінансових і матеріальних затрат, без яких поставлені перед нею цілі і завдання не будуть повністю, а можливо і взагалі, виконані. Запропонованим до другого читання у Верховній Раді України проектом Закону України “Про судоустрій і статус суддів” (далі - Законопроект) передбачається істотне реформування системи судів загальної юрисдикції, утворення двох окремих підсистем судів кримінальної та цивільної юрисдикції від місцевих до вищих, а також дволанкової системи місцевих судів, запроваджується нова інституція щодо вирішення питань відповідальності суддів – Дисциплінарна комісія суддів України. Реалізація положень Законопроекту потребує значних фінансових і матеріальних затрат на приміщення і обладнання для новостворюваних судів, збільшення чисельності працівників апарату судів і суддів. В умовах світової економічної кризи, яка не оминула і Україну, на реформування існуючої системи судів загальної юрисдикції, яка справляється з виконанням функцій, покладених на судову владу, в держави немає необхідних коштів. Без належного фінансування Законопроект немає реальної перспективи втілення його в життя і не досягне поставленої перед ним мети. За таких умов прийняття Законопроекту як кодифікованого законодавчого акта не має сенсу . Незалежність суду взаємопов’язана з незалежністю суддів, які є носіями судової влади і здійснюють правосуддя у складі суду одноособово або колегіально. Незалежність суддів формується суспільством і державою та забезпечується за допомогою політичних, соціально-економічних, ідеологічних, морально-етичних та правових засобів. Тому в процесі судової реформи необхідно створити надійну систему відповідних засобів, які б гарантували здійснення справедливого правосуддя незалежними суддями. Незалежність судді має забезпечуватися зі стадії добору кандидатів на суддівські посади, при обранні на посаду, при просуванні по службі та професійному зростанні, зайнятті адміністративної посади в суді і до закінчення повноважень судді. Формування суддівського корпусу повинно відбуватися справедливо, об’єктивно, відкрито і гласно, на конкурсних засадах, за особистою заявою громадянина, без протекціонізму, без впливу політичних сил і владних інституцій, виключати можливість корупційних діянь. Адже корупціонерами не народжуються, а становляться. Якщо для зайняття посади судді громадянину потрібно когось „віддячити” навіть невеликим подарунком, то у його підсвідомості закладається можливість робити це і після вступу на посаду, виходячи з правила, коли це допускається у високих державних інституціях тоді це можна і йому. А якщо він змушений давати хабара, розмір якого мабуть буде чималим і понесені витрати йому необхідно буде компенсувати, то за подібної ситуації на посаду судді фактично обиратиметься потенційний корупціонер. Тому боротися в першу чергу необхідно з джерелами корупції, а не обмежуватися об’єктами її прояву. Порядок зайняття посади судді має бути чітко і ретельно виписаний у законі. У ньому також повинні бути встановлені всі кваліфікаційні вимоги, критерії та ознаки, яким повинен відповідати претендент на посаду судді, зокрема, морально-етичні, психофізіологічні, бездоганна репутація і поведінка, відсутність кримінального минулого як у нього, так можливо і в родичів. Це дасть змогу претенденту оцінити себе на відповідність посаді судді і сприятиме прозорості та об’єктивності процедури призначення суддів. Незалежність суддів буде краще забезпечена за умови обрання суддів безстроково, на конкурсних засадах за результатами анонімного тестування (іспиту) незалежним органом, у складі якого повинно бути більше половини суддів, у тому числі суддів у відставці. Таким органом може стати Вища рада юстиції України. Встановлений Конституцією України порядок призначення і звільнення суддів не забезпечує незалежності суддів і не відповідає міжнародним стандартам. Президент України і Верховна Рада України є політизованими органами влади. Ці органи є потенційними учасниками судових процесів, оскільки юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі, у томі числі і за участі в них Президента України та Верховної Ради України. Зазначені органи можуть впливати безпосередньо чи опосередковано на призначення/обрання чи звільнення суддів за політичними уподобаннями або ставленням до них як до державної інституції, чи за результатами розгляду справ. Практика обрання і звільнення суддів Верховною Радою України знає приклади як довготривалого, так і надмірно швидкого розгляду цих питань, що викликає обґрунтований сумнів в об’єктивності та справедливості їх вирішення. Крім того, своєчасність обрання та звільнення суддів залежить і від можливого дострокового припинення повноважень парламенту, а також часу проведення виборів народних депутатів України, обрання Голови Верховної Ради України, формування коаліції депутатських фракцій тощо . Звільнення цих органів від призначення/обрання та звільнення суддів дозволить їм зосередитись на виконанні інших не менш важливих повноважень. Повноваження Президента України та Верховної Ради України встановлюються виключно Конституцією України, тому зміна порядку призначення/обрання та звільнення суддів потребує внесення змін до Основного Закону України. Необхідно підвищити мінімальний вік для зайняття посади судді до тридцяти років. На сьогодні в Україні готується достатньо юристів і проблем з наявністю фахівців цієї професії не існує. Підвищення вікового цензу для суддів дозволить набути громадянам більшого життєвого досвіду, юридичної практики і зробити більш свідомо свій вибір. Конституція України не встановила всіх можливих підстав для звільнення суддів, зокрема, таких як: порушення встановленого порядку призначення/обрання на посаду судді; відмови від складання присяги суддею; ліквідації чи реорганізації суду. На конституційному рівні необхідно розширити можливість встановлення законом додаткових вимог до окремих категорій суддів. При формуванні суддівського корпусу необхідно виходити з добору високоморальних і висококваліфікованих осіб, здатних справедливо і неупереджено здійснювати правосуддя, без права на помилку, а також розумних матеріальних затрат на його підготовку. Окремі положення Законопроекту не відповідають цим критеріям. Ним встановлено освітньо-кваліфікаційний рівень „магістр” для зайняття посади судді і водночас передбачається наявність обов’язкової підготовки у спеціалізованому юридичному вищому навчальному закладі четвертого рівня акредитації. При цьому до уваги береться також і відповідного рівня освіта здобута в іноземних державах. Юридична освіта підтверджує відповідний рівень знань з предметів національного законодавства. В процесі навчання в юридичних закладах освіти поряд з вивченням галузевого законодавства студенти знайомляться з інтерпретацією певних правоположень та національною практикою їх застосування. Судочинство і правосуддя здійснюються виключно на базі національного законодавства, яке досконало повинен знати суддя. Юридична освіта, отримана в іншій країні, не є показником знань національного законодавства, а тим більше в країнах належних до англосаксонської правової сім’ї, в яких визнається судовий прецедент. Тому до уваги при доборі кандидатів повинна братися тільки юридична освіта, отримана в Україні.

Виборча система України на виборах депутатів місцевих рад
Виборче право України та його основні джерела
Виборчі системи в Україні
Виборчі системи на виборах глави держави
Вища рада юстиції України
Відновлення незалежної України
Змішана виборча система
Інформаційно-аналітична діяльність у сфері держави та місцевого управління
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
Міжнародний механізм захисту прав людини
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Муніціпальне право - право місцевого самоврядування
Основи конституційно-правового статусу особи в Україні
Повноваження Служби Безпеки Україниі
Судова система Бельгії
Судова система Італії
Судова система Швейцарії
Удосконалення розвитку системи територіальної основи органів самоврядування
Форма територіального устрою в Україні - проблеми вдосконалення
Президент України
Конституційні права і свободи людини і громадянина
ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС - ПОНЯТТЯ ТА ЕТАПИ
Конституційне право людини і громадянина на освіту та його забезпечення в Україні
КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, СВОБОДИ І ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
Конституційно-правове регулювання права на інформацію в Україні
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Місцеві районні державні адміністрації правові засади організації і функціонування
НАДЗВИЧАЙНИЙ СТАН ТА ПРАВА ЛЮДИНИ
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Поняття і види виборів в Україні
Правове регулювання виборів Президента України
РЕФОРМУВАННЯ СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Судова система Республіки Білорусь
ВИБОРЧА СИСТЕМА НА ВИБОРАХ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ
ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Історія конституційного розвитку України
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД БРАЗИЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ІТАЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД КАНАДИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД НІМЕЧЧИНИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ЯПОНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРАВОСУДДЯ В УКРАЇНІ
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
МІСЦЕВІ ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Місцеві державні адміністрації як органи виконавчої влади та їх правове регулювання
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
Основи і принципи конституційного права (США, Росія)
ОСНОВИ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ. ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА. СТАТУС БІЖЕНЦІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Політичні партії і партійні системи
ПОНЯТТЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЯХ
РОЛЬ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЛЮДИНИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯНИНА
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПАРЛАМЕНТАРИЗМУ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views