1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Форма територіального устрою в Україні - проблеми вдосконалення
ВСТУП 3
Розділ 1. Сутність та особливості унітарного устрою України 6
Розділ 2. Конституційно-правовий статус Автономної республіки Крим 17
Розділ 3. Основні напрямки удосконалення державного устрою України 23
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
37
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Проблема державного устрою належить до загальнонаукових проблем політичних, конституційно-правових інститутів, які є визначальними для політичної системи держави. Тому державний устрій України є визначальним для конституційної системи сучасної Української держави.
Основною рисою багатьох наукових теорій державного устрою України було прагнення до об’єднання всіх етнічних українських земель, тобто до соборності України, отже, прихильність більшості теоретиків української державності до побудови в Україні саме унітарної держави, хоча термін “унітарність” став широко використовуватися в науковому обігу тільки останнім часом.
У сучасній науковій літературі саме проблемі державного устрою приділяється мало уваги, хоча майже в кожному підручнику з політології, основ держави і права, з конституційного, державного права зарубіжних країн, порівняльного конституційного права є окремий розділ про державний устрій, його види та форми
.
Окремі аспекти проблеми державного устрою розглянуто у низці статей сучасних українських науковців: М.С.Кармазіної, О.В.Картунова, Л.І.Кормич, І.Ф.Кураса, О.М.Мироненка, Ю.І.Римаренка, Д.В.Табачника, В.М.Шаповала, Ю.С.Шемшученка.
Питання державного устрою, форм правління перебували в центрі уваги політико-правової думки на всіх етапах її розвитку. Тому дослідження еволюції поглядів видатних мислителів і політичних діячів, класиків світової і вітчизняної політичної та юридичної думки (О.Бочковського, І.Лисяка-Рудницького, Л.Ребета, В.Старосольського, С.Томашівського, С.Шелухіна та ін.) на природу, сутність, особливості державного устрою як форми організації політичної влади на певній території є необхідною умовою вироблення наукових засад національно-державного устрою України.
Чимало різноаспектних питань взаємозв’язку політичної теорії і теорії права, конституційного права і національно-державного будівництва в історичному аспекті розвитку уявлень про форми правління, державний устрій розкрито у синтетичних дослідженнях з історії політичної думки, політико-правових учень, історії держави і права, зокрема працях В.П.Андрущенка, В.Д.Бабкіна, В.П.Горбатенка, В.О.Горбика, І.О.Кресіної, О.М.Мироненка, В.Ф.Панібудьласки, В.А.Потульницького, І.Б.Усенка.
Теоретичні питання державного устрою, зокрема пов’язані з проблемами здійснення державної влади, утвердження конституційного ладу, суверенітету висвітлюються в працях вітчизняних (Л.Т.Кривенко, М.І.Михальченко, Г.О.Мурашин, В.Ф.Погорілко, Ф.М.Рудич) і зарубіжних учених (Р.Даль, А.А.Златопольський, В.І.Левін, М.О.Ушаков, В.Ф.Халіпов).
Визначення понять, що охоплюються проблематикою державного ладу і державного устрою (унітаризму чи федералізму, різних типів автономії, територіальної організації влади та місцевого самоврядування, етнорегіональної, етнонаціональної політики, національно-державного будівництва і т.ін.), знаходимо в енциклопедичних та довідкових виданнях. Хоча підходи, методологічні засади до тлумачення відповідних понять та обсяг охоплення в них політико-правових реалій досить різні.
Поглибленому дослідженню проблематики державного устрою сприяють видання історико-політологічних і правових документів, збірників аналітичних оглядів та рекомендацій.
Проте комплексних досліджень проблематики державного устрою України обмаль. Останнім часом науковці зверталися переважно до загальної проблеми українського державотворення, не диференціюючи її, розглядали більше атрибутику держави, а не її внутрішню організацію. Основна увага приділялася питанням інституційного характеру — адміністративно-територіального устрою в його нормативно-правових та управлінських функціях. Здебільшого поза увагою дослідників залишалися проблеми політичної суб’єктності центру і регіонів, а також Автономної Республіки Крим, нації в цілому та етнічних груп, територіальних громад, співвідношення централізаційних та регіоналістичних тенденцій та їх впливу на політичне життя в Україні, етнонаціональної та етнорегіональної політики.
Осмислення зазначених проблем має сприяти знаходженню і втіленню оптимального для України державного устрою, а відтак
Сухонос В.В. Теорія держави і права. – Сумы: Ун-тская книга, 2005. – С. 120-121.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.