1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Вступ 3
Розділ 1. Необхідність прийняття Конституції України 5
1.1. Конституція України 1996 року 5
Розділ 2. Сучасний конституційний процес в Україні 11
Розділ 3. Конституційні реформи в Україні 17
Висновки 25
Список використаної літератури 28
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
29
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Верховна Рада України прийняла діючу Конституцію у червні 1996 року – чи не найпізніше з усіх республік колишнього Радянського Союзу. Власне, український законодавець вирішив, що Верховна Рада може виконувати установчу функцію, відповідно, він вибрав і шляхи введення Конституції – голосуванням кваліфікованої парламентської більшості, реалізуючи при цьому свій представницький мандат. Верховна Рада могла б зажадати проведення і загальнонаціонального референдуму з приводу Конституції. Але якщо ми згадаємо всі ті перипетії, які виникали навколо конституційного процесу, то побачимо, що відкладати введення в дію основного закону просто не видавалося можливим
.
Чинну Конституцію України було прийнято парламентом - Верховною Радою України. Голосування було проведено 28 червня 1996 . о 9 годині 33 хвилини. В голосуванні взяло участь 387 народних депутатів України («за» - 338, «проти» - 18, «утрималось» - 5, «не голосувало» - 26).
Конституція України 1996 року за своєю структурою складається з преамбули та п'ятнадцяти розділів:
Загальні засади.
Права, свободи та обов'язки людини і громадянина.
Вибори, референдум.
Верховна Рада України.
Президент України.
Кабінет Міністрів України. Інші органи виконавчої влади.
Прокуратура.
Правосуддя.
Територіальний устрій України.
Автономна Республіка Крим.
Місцеве самоврядування.
Конституційний Суд України.
Внесення змін до Конституції України.
Прикінцеві положення.
Перехідні положення.
Судді Конституційного суду вже опосередковано розглядали питання про установчий характер Верховної Ради. Зокрема, в окремій думці судді Конституційного суду Савченка М. Д. у справі щодо конституційності здійсненого президентом права вето стосовно прийнятого Верховною Радою Закону України “Про внесення змін до статті 98 Конституції України” зазначено наступне: “Верховна Рада України як єдиний орган законодавчої влади в Україні здійснює не лише законодавчу функцію, яка є пріоритетною, а й інші функції держави, зокрема установчу... приймаючи Конституцію України, Верховна Рада України діяла як орган установчої, а не законодавчої влади”.
Конституція є первинним нормативно-правовим актом щодо законів, які конкретизують і деталізують її положення в межах об’єктивного змісту. Тобто первинним у даному випадку є той акт, положення якого сприймаються у прямому (а не опосередкованому чи умовному) сполученні з положеннями іншого, вторинного акта, що саме прийняття перших основних законів у багатьох країнах історично засвідчило початок становлення реальної галузі конституційного права
.
Проте ще за минулих часів була сформульована теза, за якою радянська конституція сприймалась як змістова основа системи права, як юридична база усього, так званого, поточного законодавства. Таке трактування конституції акцентувало увагу на її нібито здатності, змістовно і формально узгоджувати розвиток усіх галузей права і скеровувати кожну з них. З цього робилося кілька висновків щодо змісту регулювання, здійснюваного на основі конституційних норм. Зокрема, стверджували, що не усі вони слугують завданнями галузевого конституційно-правового регулювання, оскільки частина їх виконує роль “джерела” для інших галузей. Також зазначили, що у багатьох випадках конституційні норми є водночас нормами кількох галузей права. З іншого боку, вважали, що для інших галузей конституція виконує роль змістового наповнення і юридичної форми не в цілому, а лише на рівні її окремих норм. Подібні оцінки Основного Закону досить поширені і в наші дні, що не відповідає його змісту і регулятивному призначенню.
Верховна Рада України приймає закони України, постанови та інші акти. Така організована визначеність форм правотворчості й правозастосування має принципове значення: Верховна Рада зобов’язана приймати саме такі акти. Кожен із видів актів Верховної Ради має своє функціональне призначення, закріплює (регулює) певний вид суспільних відносин. Найважливіші із цих відносин регламентуються за допомогою законів, тобто актів нормативного характеру. Правозастосувальна діяльність знаходить своє опосередкування в актах-постановах, деклараціях, зверненнях, заявах.
В Конституції України у ст. 106 є вказівка на те, що Президент України на основі і на визнання Конституції і законів України видає укази й розпорядження, які є обов’язковими до виконання на території України. Кабінет Міністрів України видає постанови і розпорядження. Органи місцевого самоврядування мають право приймати рішення в межах повноважень, визначених законом .
Властивості конституції — це її специфічні риси, які відрізняють конституцію від інших нормативно-правових актів, характеризують її сутність та зміст. Виділяють юридичні, політичні та ідеологічні властивості конституції.
Таран Ю. Чи достатньо демократичною була процедура прийняття української Конституції? // Журнал „Діалог”. - №6. - 4 червня 2006 року.
Кравченко В.В. Конституційне право України. – К.: Атіка, 2006. – С. 67.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.