1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
1. Загальна характеристика судової системи Швейцарії 4
2. Федеральний суд Швейцарії 10
ВИСНОВОК 16
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
17
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Конституція Швейцарської Конфедерації 1999 р., хоча формально і не закріпила розділення влади як принцип, проте встановила структуру центральних органів держави, чітко розділену на законодавчу, виконавчу і судову.
Кожен з центральних органів - Федеральні збори - парламент, Федеральна рада - уряд і Федеральний суд (вища судова інстанція Швейцарської Конфедерації) здійснює повноваження в рамках своєї компетенції незалежно один від одного.
В той же час реальна державна влада як юридично гарантована можливість розпоряджатися і підпорядковувати своїй волі повинна бути розділена не тільки по «горизонталі», але і «по вертикалі». Останнє припускає організаційну, юридичну і економічну самостійність органів державної влади, і зокрема ланок судової системи. Вертикаль особливо значуща для швейцарської системи правосуддя.
Нова Конституція Швейцарської Конфедерації була прийнята на національному референдумі 18 квітня 1999 р., замінивши Конституцію 1874 р., що діяла до того часу, і набула чинності з 1 січня 2000 р.
Оскільки час дії нової Конституції малий, а принципи організації і діяльності швейцарських судів формувалися ще в рамках норм колишньої Конституції, що робила величезний вплив на всі сфери життя Швейцарії протягом 125 років, перш за все охарактеризуємо Конституцію 1874 р.
Найважливішим конституційним принципом є підпорядкування суду закону і обов'язок суддів діяти сумлінно, який в загальному вигляді (тобто цей принцип стосується кожного державного органу і кожного громадянина) сформульований в ч. 3 ст. 5.
Таким чином, можна констатувати, що в Швейцарії на конституційному рівні закріплена більшість принципів, характерних для держав з розвиненою демократією, що визначають судову організацію і судову діяльність.
Закріплення конституційних принципів правосуддя в нині чинній Конституції стало результатом їх поступового формування. Їх поява на порожньому правовому полі була б просто неможливою.
Недостатність конституційного регулювання судового устрою Швейцарії на федеральному рівні до 1999 р. компенсувалася, зокрема, законодавчими актами, присвяченими проблемам організації і діяльності судової влади, такими, як Зобов'язальний кодекс 1881 р., Цивільний кодекс, що набув чинності з 1912 р., Кримінальний кодекс, введений в дію в 1937 р., Закон про судовий устрій 1943 р., конституціями кантонів, багато хто з яких були переглянуті в новітній час (зокрема, кантонів Тічино - в 1967 р., Ааргау - в 1980 р., Урі - в 1984 р., Нідвальден - в 1965 р., Обвальден - в 1968 р.) і мають цілком сучасний вигляд, а також міжнародно-правовими документами.
Наприклад, конституційний принцип, згідно якому кожен громадянин має право на захист своїх інтересів, носить універсальний характер. Підписавши Пакт про цивільні і політичні права 1966 р., Підсумковий документ Віденської зустрічі 1989 р., інші міжнародно-правові документи, Швейцарська Конфедерація зобов'язалася ефективно застосовувати такі засоби правового захисту прав і основних свобод людини, як право апелювати до будь-яких, зокрема судовим органам; право на справедливий і публічний розгляд в незалежному і неупередженому суді за участю адвоката і так далі На діяльність судової системи країни особливий вплив зробила Європейська Конвенція про захист прав людини і основних свобод і заснована на ній практика Європейського суду з прав людини (Страсбург). Загальновизнаним конституційним принципом є принцип, згідно якому правосуддя здійснюється тільки судом.
У Швейцарії суд - це орган державної влади. Тут не признається можливість існування якої-небудь недержавної
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.