Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Судова система Швейцарії

Дисципліна:

Конституційне право

Ключові слова роботи:

Швейцарії , судової , системи

ID роботи:

4447

Вид роботи:

Контрольна

План:

ВСТУП           3
1. Загальна характеристика судової системи Швейцарії  4
2. Федеральний суд Швейцарії       10
ВИСНОВОК  16
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА     17

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

17

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Судова система Швейцарії

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Конституція Швейцарської Конфедерації 1999 р., хоча формально і не закріпила розділення влади як принцип, проте встановила структуру центральних органів держави, чітко розділену на законодавчу, виконавчу і судову.
Кожен з центральних органів - Федеральні збори - парламент, Федеральна рада - уряд і Федеральний суд (вища судова інстанція Швейцарської Конфедерації) здійснює повноваження в рамках своєї компетенції незалежно один від одного.
В той же час реальна державна влада як юридично гарантована можливість розпоряджатися і підпорядковувати своїй волі повинна бути розділена не тільки по «горизонталі», але і «по вертикалі». Останнє припускає організаційну, юридичну і економічну самостійність органів державної влади, і зокрема ланок судової системи. Вертикаль особливо значуща для швейцарської системи правосуддя.
Нова Конституція Швейцарської Конфедерації була прийнята на національному референдумі 18 квітня 1999 р., замінивши Конституцію 1874 р., що діяла до того часу, і набула чинності з 1 січня 2000 р.
Оскільки час дії нової Конституції малий, а принципи організації і діяльності швейцарських судів формувалися ще в рамках норм колишньої Конституції, що робила величезний вплив на всі сфери життя Швейцарії протягом 125 років, перш за все охарактеризуємо Конституцію 1874 р.
Найважливішим конституційним принципом є підпорядкування суду закону і обов'язок суддів діяти сумлінно, який в загальному вигляді (тобто цей принцип стосується кожного державного органу і кожного громадянина) сформульований в ч. 3 ст. 5.
Таким чином, можна констатувати, що в Швейцарії на конституційному рівні закріплена більшість принципів, характерних для держав з розвиненою демократією, що визначають судову організацію і судову діяльність.
Закріплення конституційних принципів правосуддя в нині чинній Конституції стало результатом їх поступового формування. Їх поява на порожньому правовому полі була б просто неможливою.
Недостатність конституційного регулювання судового устрою Швейцарії на федеральному рівні до 1999 р. компенсувалася, зокрема, законодавчими актами, присвяченими проблемам організації і діяльності судової влади, такими, як Зобов'язальний кодекс 1881 р., Цивільний кодекс, що набув чинності з 1912 р., Кримінальний кодекс, введений в дію в 1937 р., Закон про судовий устрій 1943 р., конституціями кантонів, багато хто з яких були переглянуті в новітній час (зокрема, кантонів Тічино - в 1967 р., Ааргау - в 1980 р., Урі - в 1984 р., Нідвальден - в 1965 р., Обвальден - в 1968 р.) і мають цілком сучасний вигляд, а також міжнародно-правовими документами.
Наприклад, конституційний принцип, згідно якому кожен громадянин має право на захист своїх інтересів, носить універсальний характер. Підписавши Пакт про цивільні і політичні права 1966 р., Підсумковий документ Віденської зустрічі 1989 р., інші міжнародно-правові документи, Швейцарська Конфедерація зобов'язалася ефективно застосовувати такі засоби правового захисту прав і основних свобод людини, як право апелювати до будь-яких, зокрема судовим органам; право на справедливий і публічний розгляд в незалежному і неупередженому суді за участю адвоката і так далі На діяльність судової системи країни особливий вплив зробила Європейська Конвенція про захист прав людини і основних свобод і заснована на ній практика Європейського суду з прав людини (Страсбург). Загальновизнаним конституційним принципом є принцип, згідно якому правосуддя здійснюється тільки судом.

У Швейцарії суд - це орган державної влади. Тут не признається можливість існування якої-небудь недержавної

Виборча система України на виборах депутатів місцевих рад
Виборче право України та його основні джерела
Виборчі системи в Україні
Виборчі системи на виборах глави держави
Вища рада юстиції України
Відновлення незалежної України
Змішана виборча система
Інформаційно-аналітична діяльність у сфері держави та місцевого управління
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
Міжнародний механізм захисту прав людини
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Муніціпальне право - право місцевого самоврядування
Основи конституційно-правового статусу особи в Україні
Повноваження Служби Безпеки Україниі
Судова система Бельгії
Судова система Італії
Судова система Швейцарії
Удосконалення розвитку системи територіальної основи органів самоврядування
Форма територіального устрою в Україні - проблеми вдосконалення
Президент України
Конституційні права і свободи людини і громадянина
ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС - ПОНЯТТЯ ТА ЕТАПИ
Конституційне право людини і громадянина на освіту та його забезпечення в Україні
КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, СВОБОДИ І ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
Конституційно-правове регулювання права на інформацію в Україні
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Місцеві районні державні адміністрації правові засади організації і функціонування
НАДЗВИЧАЙНИЙ СТАН ТА ПРАВА ЛЮДИНИ
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Поняття і види виборів в Україні
Правове регулювання виборів Президента України
РЕФОРМУВАННЯ СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Судова система Республіки Білорусь
ВИБОРЧА СИСТЕМА НА ВИБОРАХ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ
ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Історія конституційного розвитку України
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД БРАЗИЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ІТАЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД КАНАДИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД НІМЕЧЧИНИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ЯПОНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРАВОСУДДЯ В УКРАЇНІ
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
МІСЦЕВІ ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Місцеві державні адміністрації як органи виконавчої влади та їх правове регулювання
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
Основи і принципи конституційного права (США, Росія)
ОСНОВИ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ. ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА. СТАТУС БІЖЕНЦІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Політичні партії і партійні системи
ПОНЯТТЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЯХ
РОЛЬ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЛЮДИНИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯНИНА
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПАРЛАМЕНТАРИЗМУ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views