1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Місцеві державні адміністрації як органи виконавчої влади та їх правове регулювання
ВСТУП 3
Розділ 1. Загальна характеристика місцевих органів виконавчої влади 5
1.1. Порядок формування та види місцевих органів виконавчої влади 5
1.2. Повноваження місцевих органів виконавчої влади 13
Розділ 2. Правовий статус місцевих державних адміністрацій 18
2.1. Порядок формування місцевих державних адміністрацій 18
2.2. Компетенція місцевих державних адміністрацій 21
2.3. Особливості правового статусу місцевих державних адміністрацій в м. Києві 23
Розділ 3. Проблеми вдосконалення правового статусу місцевих державних адміністрацій 30
Висновки 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
44
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Відповідно до ст. 118 Конституції України виконавчу владу в областях і районах, містах Києві і Севастополі здійснюють місцеві державні адміністрації. Вперше в політико-правовій практиці незалежної України інститут місцевих державних адміністрацій був запроваджений у 1992 р., коли Верховна Рада 5 березня 1992 р. прийняла закон про представника Президента, яким місцеві органи виконавчої влади, засновані на базі виконавчо-розпорядчих органів районних та обласних рад, відокремлювалися від органів місцевого та регіонального самоврядування, насамперед в особі представницьких органів. Це відокремлення було продиктовано необхідністю створення єдиної системи органів виконавчої влади на чолі з Президентом, а також — розмежування функцій та повноважень між місцевими державними адміністраціями, як органами держави, та місцевим і регіональним самоврядуванням, яке стало самостійною формою реалізації публічної влади.
Таким чином, було роздержавлено місцеві ради як державні органи, які складали політичну основу тоталітарної радянської держави. Фактично це здійснювалося ситуативно, без належної наукової розробки. Правда, у рекомендаціях окремих конференцій та публічних виступах вже йшлося про необхідність роздержавлення місцевих рад, про структурну реформу місцевої влади , але фундаментальних досліджень з даних питань не було. На це не раз вказувалося в юридичній літературі .
Указом Президента України від 14 квітня 1992 р. було затверджено Положення про місцеву державну адміністрацію, за яким ця адміністрація стала системою органів державної виконавчої влади, котрі утворювалися відповідними представниками Президента або входили до її складу за принципом подвійного підпорядкування. Місцеві державні адміністрації були підпорядковані представникам Президента, а з питань, віднесених до компетенції Кабінету Міністрів, — підпорядковувались йому .
Заснування місцевих державних адміністрацій призвело до суттєвої децентралізації виконавчої влади, що дало привід деяким зарубіжним експертам стверджувати, що в Україні відбувається федералізація цієї гілки влади. Справді, Україна у 1992 р. почала відходити від моделі унітарної централізованої держави і ставати децентралізованою державою. Ця тенденція у розвитку державного устрою України і була закріплена у новій Конституції
.
У рамках сучасного етапу адміністративної реформи 1 квітня 1997 р. Верховна Рада прийняла Закон щодо місцевих державних адміністрацій, яким вперше на законодавчому рівні забезпечила правове регулювання їх організації та діяльності.
Питання про юридичну природу місцевих державних адміністрацій — одне з головних в аналізі їх місця та ролі в системі органів виконавчої влади. У процесі розробки й прийняття Конституції деякі народні депутати вважали, що місцеві державні адміністрації будуть насамперед прообразом виконавчих органів обласної автономії, тобто колегіальними органами. Така думка висловлювалась і деякими вченими. Але більш глибокий аналіз природи місцевих державних адміністрацій засвідчує, що ці адміністрації є одноособовими місцевими органами виконавчої влади на чолі з головами адміністрацій, які їх формують і ними керують.
Саме з цих позицій Закон закріплює положення про те, що місцева державна адміністрація є місцевим органом у системі органів виконавчої влади на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці та діє під керівництвом голови місцевої державної адміністрації (ст. 2). Крім того, закон встановлює, що вона виконує повноваження державної влади, делеговані їй виконавчі функції відповідних рад (обласних і районних) через створені управління, відділи та інші структурні підрозділи . Відповідно до Конституції і даного Закону місцеві державні адміністрації діють за принципом субординації, відповідальності перед Президентом, Кабінетом Міністрів, підзвітності та підконтрольності органам виконавчої влади вищого рівня, а також районним та обласним радам у межах, передбачених чинним законодавством. Таким чином, за своєю юридичною природою місцеві державні адміністрації є саме органами виконавчої влади.
Місцеві державні адміністрації мають свою структуру та порядок формування, компетенцію й атрибути. Так, до складу місцевої державної адміністрації входять голова місцевої державної адміністрації, його перший заступник, не більше трьох заступників, керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів. Відповідно до закону голови місцевих державних адміністрацій призначаються на посаду Президентом за поданням Кабінету Міністрів на строк повноважень Президента. Перший заступник голови обласної державної адміністрації призначається на посаду головою облдержадміністрації за згодою Прем'єр-міністра, а заступники голови облдержадміністрації — за погодженням з відповідним віце-прем'єр-міністром. Керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрацій призначаються на посади головами цих адміністрацій за погодженням з керівниками відповідних державних органів виконавчої влади
.
У районних державних адміністраціях перші заступники та заступники голів цих адміністрацій призначаються на посади головами райдержадміністрацій за погодженням з відповідними заступниками голів облдержадміністрацій. Керівники структурних підрозділів райдержадміністрацій призначаються на посади їх головами за погодженням з керівниками відповідних структурних підрозділів облдержадміністрацій.
Голови місцевих державних адміністрацій у межах виділених бюджетних асигнувань затверджують структуру і штатний розпис цих адміністрацій та положення щодо їхніх структурних підрозділів. Для сприяння здійсненню повноважень місцевих державних адміністрацій їх голови можуть утворювати консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Важливою характеристикою місцевих державних адміністрацій є їх компетенція, яка поділяється на різні види. Закон виділяє галузеву і предметну компетенцію цих адміністрацій. До відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить вирішення з таких питань суспільного життя:
а) забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громандян;
б) соціально-економічного розвитку відповідних територій;
в) бюджету, фінансів та обліку;
г) управління майном, приватизації та підприємництва;
д) промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв'язку;
е) науки, освіти, культури, охорони здоров'я, фізкультури і спорту, сім'ї, жінок, молоді та неповнолітніх;
є) використання землі, природніх ресурсів, охорони навколишнього середовища;
ж) зовнішньоекономічної діяльності;
з) оборонної роботи та мобілізаційної підготовки,
й) соціального захисту, зайнятості населення, праці та заробітної плати.
В цілому Закон про місцеві державні адміністрації наділяє їх відносно визначеними галузевими повноваженнями Тому закони, наприклад, з питань бюджету, фінансів та обліку можуть наділяти ці адміністрації також іншими повноваженнями порівняно з тими, які закріплені Законом. Отже, галузеві повноваження місцевих державних адміністрацій складають насправді лише кістяк, основу їх повноважень відповідно до всього масиву законодавства .
Битяк Ю.П., Гаращук В.М., Дьяченко О.В. та ін. Адміністративне право України / За ред. Битяка Ю.П. - К.: Юрінком Інтер, 2006. – С. 88.
Адміністративне право України / За заг.ред. Коломоєць Т.О., Гулєвської Г.Ю. - К.: Істина, 2007. – С. 34-35.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.