1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
виборчих
,
систем
, Парламентська виборча,
реформування виборчої системи
ID роботи:
4277
Вид роботи:
Курсова
План:
ВСТУП 4
Розділ 1. Сучасні моделі виборчих систем: проблеми теорії і практики. Змішана виборча система 6
Розділ 2. Парламентська виборча система України: системний аналіз та шляхи вирішення проблеми 22
Розділ 3. Аналіз реформування виборчої системи України 32
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
42
Рік написання:
2010
Ціна:
за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами
КОНТАКТИ
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
різних виборчих систем широко висвітлені у вітчизняній і зарубіжній літературі. Вважається вже доведеним, що ідеальної демократичної процедури проведення виборів не існує. Математики зазвичай звертають увагу на те, що при виборі більш ніж із двох кандидатур жоден із варіантів голосування не забезпечує точного обліку волі голосуючих. Водночас існує ще безліч інших факторів, які унеможливлюють визначення «найкращої» виборчої системи. Очевидно, що переваги і недоліки тієї чи іншої системи не мають абсолютного характеру, а пов'язані з конкретними обставинами, в яких ця система застосовується .
Неодноразово відзначалося, що при обранні виборчої системи вирішальну роль відіграє співвідношення пріоритетів: якщо головною метою є формування стабільного ефективного уряду, перевага віддається мажоритарній системі; якщо ж робиться акцент на адекватному представництві у парламенті інтересів різних груп населення - пропорційній. Значною мірою це залежить від характеру взаємин законодавчої і виконавчої влади. У тому випадку, коли уряд формується парламентом, важливе значення має формування в парламенті стійкої більшості. У президентських республіках, де уряд меншою мірою залежить від парламентської більшості, навпаки, важливішим стає питання про адекватне представництво у парламенті інтересів різних груп населення.
Таким чином, можна сказати, що одним із найважливіших факторів, які впливають на вибір виборчої системи, є функції, виконувані представницьким органом. І в цьому зв'язку необхідно враховувати розбіжності, характерні для різних рівнів публічної влади.
Велике значення має і такий фактор, як менталітет громадян, традиції та політичний досвід. До прикладу, як відзначає Г. Майєр, у Німеччині не заборонене висування незалежних (непартійних) кандидатів, однак після 1949 року жодному з них не вдалося перемогти на виборах до бундестагу. В умовах, коли на один мандат претендує близько десятка кандидатів, або навіть більше, складно використати системи, засновані на багатомандатних округах з голосуванням за кандидатів, особливо якщо виборець має кілька голосів. І навпаки, у тих випадках, коли число кандидатів на один мандат не перевищує двох, багатомандатні округи більш доречні, оскільки забезпечують хоч якусь конкуренцію.
Р. Таагепера і М.С. Шугарт також пишуть, що «результати виборів залежать не тільки від народного волевиявлення, а й від правил. Чи йдеться про єдине «місце» президента, чи про багато місць у загальнодержавних і місцевих законодавчих зборах, правила розподілу місць, що застосовуються в різних країнах - або навіть у різних частинах однієї країни - різні. Ключовими є питання про облік голосів і розподіл місць» .
Ці ж учені пропонують для визначення виборчої системи виділяти в ній три аспекти (або змінних):
1) зміст голосу;
2) величина округу (або порядок підсумовування голосів);
3) правило переведення отриманих голосів у мандати.
Деякі дослідники вважають за необхідне враховувати ще один, четвертий аспект (змінну);
4) голосування за конкретного кандидата або за партію (список кандидатів).
Стосовно першого пункту, виборець може бути наділений правом:
• проголосувати за одного кандидата або список (категоричне голосування);
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.