Мир Солнца


Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Вдохновение Карпат - коттедж в горах Карпатах
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна
СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Корпус 2 санатория Квитка Полонины
Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-3% онлайн заказ
Отель Славутич-Закарпатье
Славутич Закарпатье
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-2% онлайн заказ












   


Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти




Hey.lt - Nemokamas lankytoju skaitliukas





Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito
Besucherzahler russian wives
счетчик посещений
web clocks relojes web gratis
Contatore
Besucherzahler ukraine women website
website counter
Besucherzahler Beautiful Russian Women Marriage Agency
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukraine brides ladies
website counter
Besucherzahler russian mail order brides
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet women from ukraine
website counter
Besucherzahler male order brides russia
счетчик посещений
web clocks relojes gratis para blog
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler ukraina brides
website counter
Besucherzahler looking for love and marriage with russian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler foreign affair ukraine brides
website counter
Besucherzahler russain brides
счетчик посещений
web clocks reloj para una web
Contatore
Besucherzahler beautiful ukraine brides
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com




Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой).

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Сучасний стан, перспективи розвитку підприємств туристичного комплексу

Дисципліна:

Туризм

ID роботи:

3410

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження туристичного комплексу 6
1.1. Сутність та особливості туристичних послуг 6
1.2. Тенденції та перспективи розвитку туризму в умовах глобалізації 18
Розділ 2. Аналіз стану та перспектив діяльності підприємств туристичного комплексу Закарпаття на прикладі ТОВ „Содіс-Карпати” 25
2.1. Особливості розвитку ринку туристичних послуг в Україні 25
2.2. Загальна характеристика ТОВ „Содіс-Карпати” 33
2.3. Аналіз фінансового стану та структури капіталу підприємства 40
Розділ 3. Шляхи вдосконалення та розвитку діяльності ТОВ „Содіс-Карпати” 49
ВИСНОВКИ 57
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 61
ДОДАТКИ 64

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:
Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

66

Рік написання:

2009

Ціна:

200 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Оплата

Після оплати напішіть на адресу studentamua@mail.ru і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

 


НОВОСТИ
Увеличение грудей
Как зарабатывать деньг
Рекламное агентство
Обучение в польше с UniverPL
Дешовое (авт. дешевое) такси в Киеве
Что такое поисковая оптимизация?
Время весны
Вывоз строительного мусора киев
Госзакупки
Система образования
Нужно учится видеть жизнь
Тантрические ритуалы
Интерьерная печать
Французский балкон
Фотомодель всегда у всех на виду
Детский диван
Мезотерапия
Порше мобилити
Постельное бельё
Дека дураболин
Самая свежая информация новости Украины
Пряжа интернет-магазин
Тюменский государственный университет
Дисплей lenovo
Аренда квартир
Современная офисная бумага
Классическая геодезия
Китайское высшее образование имеет 100-летнюю историю
Где найти оригинальный номер запчасти по VIN вин кода автомобиля
Классический стиль одежды: юбка
Гербалайф для похудения: польза и вред
Как выбрать качественную сантехнику?
Наклейки на окна
Готовая фирма
Шуба из крашеного меха
GPS-трекер
Автогонки ФОРМУЛА 1
Вода жизненно необходима
Протеин является белковой добавкой
Омоложение лица в домашних условиях - рецепты домашней косметики
Бумажные пакеты
Спецодежда
Канада - страна
Изучение любого иностранного языка держится на четырех основных принципах
Лего для детей
Курсы визажа
Дипломная работа

Серед науковців і практиків туристичної галузі немає єдиної думки щодо змісту дефініції туристичний продукт та туристична послуга. Засновник науки маркетингу професор Ф. Котлер вважає що продукт - це сукупність всього того, що можливо запропонувати на ринку споживачам для придбання, використання, споживання та здатних задовольнити певну потребу чи бажання [4, с.232]. В цьому визначенні підкреслюється різноманітність продуктів, оскільки ними можуть бути фізичні об'єкти, послуги, ідеї тощо.
У туристичній галузі основним об'єктом пропозиції і попиту на ринку виступає туристичний продукт. Закон України "Про туризм" визначає туристичний продукт як комплекс туристичних послуг, необхідних для задоволення потреб туриста під час його подорожі [1]. На нашу думку, це визначення обмежене, оскільки поняття "послуга" та "продукт" ототожнюються.
Вітчизняні фахівці з туризму Мальська М.П. та Худо В.В. визначають туристичний продукт, як упорядковану сукупність туристичних послуг, робіт і товарів (пакет туристичних послуг), що складається як мінімум з двох, або більше одиничних чи множинних туристичних послуг, робіт, товарів і засобів забезпечення, інших туристичних ресурсів, достатніх для задоволення потреб туристом в процесі із метою туризму [20, с. 106]. Це визначення, на нашу думку більш широко охоплює зміст поняття туристичного продукту, та водночас тлумачення не чітке та містить повторення.
О.О. Бейдик у словнику - довіднику з географії туризму наводить наступне визначення: туристичний продукт - це набір послуг, що входять у вартість туристичної поїздки за певним маршрутом з комплексним обслуговуванням [15, с.94]. за нашим переконанням таке тлумачення не враховує той факт, що послуги надаються не тільки під час туристичної поїздки, але і в процесі підготовки до неї. Також існує внутрішній туризм, який інколи не потребує переміщення споживача за допомогою транспортних засобів.
Російський дослідник Ісмаєв Д.К. вважає туристичний продукт будь-якою послугою, що задовольняє ті чи інші вимоги туристів під час їхньої подорожі та підлягає оплаті з їхнього боку, а основним туристичним продуктом є комплексне обслуговування, тобто стандартний набір послуг що продається туристам в одному пакеті [24, с.52]. Це визначення саме по собі є суперечливим, оскільки перша його частина не відповідає змісту другої.
Найбільш повне визначення туристичного продукту, на наш погляд подано доктором історичних наук, професором, ректором Російської міжнародної академії Туризму Квартальновим В.О.: "Туристичний продукт - це сукупність речових (предметів споживання) і неречових (у формі послуги) споживчих вартостей, необхідних для задоволення потреб туристів, що виникають під час подорожі" [15, с.106].
Структура туристичних послуг, за зазначеними вище авторами являє собою інтегровану систему таких складових як:
1) основні послуги - це готельні послуги, послуги підприємств громадського харчування, транспортних підприємств;
2) додаткові - охоплюють екскурсійну діяльність, медичні заклади, спортивні, побутові, телефон, пошту, послуги з прокату, страхування;
3) супутні - послуги місцевого інфраструктурного комплексу.
На думку інших авторів, страхові послуги відносять до основних, а до додаткових включають послуги індустрії розваг. Також виокремлюють четверту групу послуг - спеціалізовані, до яких відносять послуги що надають підприємства посередники - туристичні бюро, туристичні агенції, екскурсійні бюро тощо.
Таким чином, туристичні послуги — послуги суб'єктів туристичної діяльності щодо розміщення, харчування, транспортного, інформаційно-рекламного обслуговування, а також послуги закладів культури, спорту, побуту, розваг тощо, спрямовані на задоволення потреб туристів.
Фірма-туроператор є виробником туристичного продукту. Вона формує тури — туристичні подорожі, поїздки за визначеними маршрутами у конкретні терміни, забезпечені комплексом туристичних послуг, а також забезпечує їх реалізацію. Фірма-туроператор може самостійно продавати путівки туристам, однак найчастіше виступає як оптовий продавець, який реалізує свій продукт посередникам — турагентам. Фірма-турагент реалізує за певну винагороду тури фірми-туроператора на підставі укладеного між ними договору — агентської угоди. Турагент забезпечує рекламу турів, їх продаж і доставку клієнтів до місця початку подорожі, здійснює контроль якості обслуговування, збирає зауваження та побажання клієнтів. Найчастіше туристична фірма діє як посередник між споживачем послуг — туристом та безпосереднім їх виробником — підприємствами обслуговування.
Традиційно серед туристів по характеру їх активності під час відпустки В.А. Квартальнов виділяє шість груп [16, с. 35-36]:
1) Любителі спокійного відпочинку. Його представники відправляються у відпустку для того, щоб звільнитися від повсякденних стресів і відпочити в спокійній і приємній обстановці. Вони бояться сторонніх і великого скупчення людей. Спокійно відпочиваючих привертають сонце, пісок і море.
2) Любителі задоволень. Це тип заповзятливих туристів, які під час відпочинку зайняті пошуком різноманітних задоволень і віддають перевагу світській атмосфері. Їх привертають флірт, дальні відстані.
3) Любителі активного відпочинку. Ці туристи люблять природу і створюють активне навантаження своєму тілу. Віддають перевагу розміреному руху і перебуванню на свіжому повітрі. Їх відпустку можна сумістити з лікуванням.
4) Любителі спортивного відпочинку. Увага туристів сконцентрована на змаганнях. Спорт є їх хобі. Вони не бояться фізичних навантажень.
5) Відпочиваючі з метою пізнання і вивчення. Туристи, які зацікавлені в підвищенні свого освітнього рівня і пізнанні нового.
6) Любителі пригод. До типу шукачів пригод можна віднести таких туристів, які шукають незвичайних вражень з певною часткою ризику. Для них ризик - можливість випробовувати себе.
Н.І.Кабушкін виділив чотири групи туристів як покупців туристичного продукту. Він пропонує більш поглиблений підхід до виділення типів залежно від стилю їх життя, оскільки розглядає людину і її поведінку не ізольовано, а у зв'язку з її життєвою позицією, відношенням до різних речей і її бажаннями.
При виділенні груп туристів залежно від стилю життя  в основу покладений не окремо узятий критерій, а загальне відношення людини до свого життя. Зробити це дуже складно, оскільки тенденція і економічна ситуація в суспільстві схильні до дуже сильних змін в часі.
Залежно від стилю життя виділяють чотири групи туристів: любителі насолоди, тенденційні, сімейні і виключно відпочиваючі туристи. У доданій класифікації слід мати на увазі, що виділені групи постійно змінюються і межі між ними дуже розпливчаті:
1. Любителі насолоди. Представники даної групи пред'являють дуже високі вимоги якості відпочинку. Для них подорож - це спосіб самовираження. Для відпочинку вони бажають отримати задоволення, дозволити собі деякі слабкості або дати собі спортивне навантаження.
2. Тенденціозні туристи. Це відпочиваючі з високими вимогами, але на відміну від тих, що «насолоджуються життям», їм не потрібні умови класу люкс. Вони  шукають єднання з природою, тиші і можливості психологічного розвантаження.

АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ТУРІВ
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧИХ ПРИМІЩЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ
Видатні події, фестивалі, карнавали та інші громадські заходи - їх вплив та взаємозв'язок з розвитком індустрії туризму
Готельно-рестораний бізнес як складова туристичної індустрії
ОРГАНІЗАЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОГО ТУРИЗМУ
Організація дозвілля туристів берегового обслуговування на водному транспорті
ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ З КЕЙТЕРИНГУ ЗА МІСЦЕМ РОБОТИ
Організація та контроль туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі
Рекреаційні ресурси та туристична інфраструктура Приморського регіону
СВІТОВИЙ ТУРИЗМ
СТРАТЕГІЯ ТА КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА (ГОТЕЛЮ)
Суть, класифікація та процес маркетингових досліджень у туристичній фірмі
Сучасний стан, перспективи розвитку підприємств туристичного комплекс
ТЕХНОЛОГІЯ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ
ТУРИЗМ У КАРПАТСЬКОМУ РЕГІОНІ
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ПОПИТУ НА ГОТЕЛЬНІ ПОСЛУГИ






























Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського

 

Східниця | Шешори | Воловець | Солочин | Серебряный Водограй | Поляна | Косов | Космач | Ужгород | Поляница | Думка | Сольва | Верховина | Татарів | Карпати | Пилипець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views
TOPlist