Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна

СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-3% онлайн заказ















Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito
Besucherzahler russian wives
счетчик посещений
web clocks relojes web gratis
Contatore
Besucherzahler ukraine women website
website counter
Besucherzahler Beautiful Russian Women Marriage Agency
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukraine brides ladies
website counter
Besucherzahler russian mail order brides
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet women from ukraine
website counter
Besucherzahler male order brides russia
счетчик посещений
web clocks relojes gratis para blog
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler ukraina brides
website counter
Besucherzahler looking for love and marriage with russian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler foreign affair ukraine brides
website counter
Besucherzahler russain brides
счетчик посещений
web clocks reloj para una web
Contatore
Besucherzahler beautiful ukraine brides
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com




Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ЯПОНІЇ

Дисципліна:

Конституційне право

ID роботи:

3097

Вид роботи:

Контрольна

План:

ВСТУП 3
1. Суспільний лад Японії 4
2. Державний лад Японії 7
3. Конституційний статус особи у Японії 15
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 18

Інтервал:

1

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

18

Рік написання:

2009

Ціна:

30 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Оплата

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!


НОВОСТИ
Увеличение грудей
Как зарабатывать деньг
Рекламное агентство
Обучение в польше с UniverPL
Дешовое (авт. дешевое) такси в Киеве
Что такое поисковая оптимизация?
Время весны
Вывоз строительного мусора киев
Госзакупки
Система образования
Нужно учится видеть жизнь
Тантрические ритуалы
Интерьерная печать
Французский балкон
Фотомодель всегда у всех на виду
Детский диван
Мезотерапия
Порше мобилити
Постельное бельё
Дека дураболин
Самая свежая информация новости Украины
Пряжа интернет-магазин
Тюменский государственный университет
Дисплей lenovo
Аренда квартир
Современная офисная бумага
Классическая геодезия
Китайское высшее образование имеет 100-летнюю историю
Где найти оригинальный номер запчасти по VIN вин кода автомобиля
Классический стиль одежды: юбка
Гербалайф для похудения: польза и вред
Как выбрать качественную сантехнику?
Наклейки на окна
Готовая фирма
Шуба из крашеного меха
GPS-трекер
Автогонки ФОРМУЛА 1
Вода жизненно необходима
Протеин является белковой добавкой
Омоложение лица в домашних условиях - рецепты домашней косметики
Бумажные пакеты
Спецодежда
Канада - страна
Изучение любого иностранного языка держится на четырех основных принципах
Лего для детей
Курсы визажа
Дипломная работа

Японія є унітарною державою, і в той самий час в ній діс­тали широкого розвитку муніципальні інститути. Ієрархічна система адміністративно-територіального поділу має дві складові: верхня — створює префектури (їх в Японії 47), своєю чергою, включає в себе чотири категорії: "то" (Токіо), "до" (Хоккайдо), "фу" (Осака і Кіото) і „кен" (43 префекту­ри), правове положення префектур різних категорій однако­ве; нижня — створює міста ("сі"), селища ("мати") і сільські общини ("мура"). Столиця країни м. Токіо в адміністратив­ному відношенні являє собою 23 спеціальних райони, які прирівнюються містам.
Поряд з префектурами та муніципалітетами, що являють собою звичайні органи місцевого самоврядування, в Японії можуть створюватися особливі органи місцевого самоврядування — особливі столичні райони, корпорації регіональ­ного розвитку, асоціація органів місцевого самовряду­вання, фінансово-промислові округи, які створювали спе­ціально для вирішення конкретних завдань.
Принцип місцевої автономії відображається в Конститу­ції (гл. 8) та в Законі про місцеві автономії 1947 року. Поряд з цими джерелами діє кілька десятків інших нормативних ак­тів — законів і підзаконних актів. Серед них Закон про міс­цевих комунальних службовців 1950 року, Закон про сільсь­когосподарські комітети 1951 року, ряд інших законів, що визначають механізм фінансування органів місцевого само­врядування.
Японські правознавці розрізняють принцип місцевої ав­тономії, автономію місцевої общини й автономію жите­лів. Принцип місцевої автономії означає автономію адмініст­ративно-територіальної одиниці від держави. Автономія міс­цевої общини пов'язана із внутрішньою організацією та фор­мами діяльності адміністративно-територіальних одиниць і передбачає управління общини громадянами, які прожи­вають на її території. Автономія жителів визначається про­цедурою проведення місцевого референдуму, що закріплена в Законі про місцеве самоврядування. Це забезпечує можли­вість подання певною частиною населення петиції про прий­няття, зміни або відміну місцевих постанов відносно прове­дення інспекції діяльності місцевих зборів, відкликання їх де­путатів, зняття з посади глав місцевих органів і інших поса­дових осіб. Крім того, Парламент може прийняти закон, який стосується будь-якої конкретної муніципії, тільки із зго­дою абсолютної більшості її жителів.
Функції, що їх виконують органи місцевого самовряду­вання, бувають трьох видів:

  • власне місцеві функції;
  • "адміністративні повноваження" (мають місцевий характер, однак мають більшу частину участі держави в цих справах);
  • функції, що делегуються центральними установами.

Стаття 94 Конституції закріплює за муніціпіями право управляти своїм майном, вести справи і управляти у своїх кордонах. Важливе значення має наділення муніціпій (муні­ципальних зборів) правом приймати обов'язкові постанови, тобто нормативні акти місцевого значення. Загальний пере­лік функцій міститься в Законі про місцеве самоврядування (п. 3. ст. 2). Він містить 22 напрямки діяльності, до яких на­лежать: підтримання суспільного порядку на своїй території; забезпечення безпеки, здоров'я та благополуччя населення; управління парками, площами та дорогами; ведення комуналь­ного господарства; управління лікарнями, школами і т. ін.
Місцевим законодавчим органом в муніціпії є муніци­пальні збори, які очолює голова. Склад зборів залежить від чисельності населення: крупні префектуральні збори налічу­ють до 120 членів, самі маленькі сільські — близько 12. За­кон про місцеве самоврядування передбачає можливість за­міни місцевих зборів у селищах загальними зборами жителів (ст. 91 Закону про місцеве самоврядування), проте на прак­тиці це зустрічається вкрай рідко. Місцеві збори збираються чотири рази на рік на сесії (п. 2 ст. 102 Закону про місцеве самоврядування).
Керівництво виконавчою владою в муніціпії виконує її го­лова губернатор у префектурах, мер у містах І старости в се­лищах (ст. 139 Закону про місцеве самоврядування). Голова місцевої адміністрації має право вносити на розгляд місцевих зборів проекти рішень, встановлювати місцеві податки, нак­ладати вето на рішення зборів (воно може бути прийнято більшістю в 2/3 голосів вдруге), достроково розпускати збо­ри. Збори, своєю чергою, можуть звільнити голову адмініст­рації від посади більшістю в 3/4 голосів. Виконавчими пов­новаженнями користуються також постійні комісії місцевих зборів: з освіти, праці, справ персоналу, суспільної безпеки І т. ін. ( п. 5 ст. 80 Закону про суди, який передбачає 11 по­стійних комісій).
На рівні муніципальних органів (більше, ніж на загально­національному) розвинуті інститути безпосередньої демокра­тії. Так, шляхом прямих виборів обираються не тільки депу­тати муніципальних зборів, а й губернатори, мери та старо­сти. Муніципальні збори й голови муніципій обираються жи­телями, які зареєструвалися у відповідному районі, терміном на чотири роки (ст. 93 Закону про місцеве самоврядування). Населення може вимагати відклику депутатів, розпуску му­ніципальних зборів (ці питання вирішуються комісією з контролю, за виборами абсолютною більшістю голосів за ви­могами не менш як 1/3 складу комісії), прийняття зборами тієї чи іншої обов'язкової постанови (що не стосується по­датків і фінансів, за вимогами не менш як 1/15 виборців даного муніципалітету), проведення ревізії фінансово-бюдже­тної діяльності муніципальних органів.
В Японії накопичений достатній досвід вирішення проб­лем, які вимагають загальну діяльність на територіях, що ви­ходять за кордони однієї префектури. Така взаємодія стала можливою завдяки формуванню "рад по зв'язках місцевих адміністрацій" відповідно до положень спеціального Закону 1965 року. Такі ради створюються у складі префектур і дея­кої кількості міст. З 1969 року застосовується також введе­ний міністерством у справах самоврядування порядок об'єд­нання зусиль сусідніх муніципій у вирішенні справ, котрі торкаються обслуговування жителів. У цих випадках ство­рюються кооперативи або консультативні ради. Нині прак­тично 90% первинних органів місцевого самоврядування Японії беруть участь у такому співробітництві.
Незважаючи на розвинену систему органів місцевого са­моврядування, в Японії існує жорсткий прямий контроль центральних установ за діяльністю органів місцевого само­врядування. Між центральними та місцевими органами вла­ди інколи виникають напружені відношення, що пов'язано з бажанням центру обмежити самостійність муніціпій. У пер­шу чергу це стосується фінансового контролю, оскільки в Японії понад 70% податків потрапляє до державного бюдже­ту і лише 30% — до місцевих. До того ж, є такі установи, які контролюються центральними міністерствами та управ­ліннями.
З кінця 1970-х років в Японії обговорюється необхідність проведення адміністративної реформи, у тому числі підви­щення ролі регіонів. У 1980-х роках, під час проведення ад­міністративної реформи, був скорочений перелік робіт, що виконувалися органами місцевого самоврядування за дору­ченням урядових установ, спрощені і вдосконалені структу­ра й апарат місцевої адміністрації. З липня 1992 року діє сис­тема "пілотних органів місцевого самоврядування", яка по­лягає у розширенні прав міст з населенням понад 200 тисяч. У червні 1993 року обидві палати Парламенту прийняли ре­золюцію про розширення повноважень місцевої влади, вима­гаючи від уряду конкретних заходів, спрямованих на розроб­ку відповідних законів. У рамках роботи над проведенням адміністративної реформиої влади запропонував п'ятирічну схему процесу децентра­лізації.
На початку 1994 року був створений Комітет просування реформи (який складався із семи членів, призначених Прем'єр-міністром, і був погоджений з Парламентом із чис­ла авторитетних осіб), котрий був наділений правом надава­ти рекомендації та інспектувати роботи з децентралізації, а в грудні 1994 року уряд затвердив "основні напрямки рефор­ми місцевого самоврядування". У лютому 1995 року уряд вніс на розгляд Парламенту Закон про децентралізацію і в травні 1995 р. цей Закон був прийнятий. Визначаючи необ­хідність розширення прав органів місцевого самоврядування, Закон, разом з тим, розпливчасто трактував деякі важливі положення. Так, в компетенцію центру входять "справи, що мають відношення до існування держави", і "справи, які під­лягають вирішенню в національному масштабі, "а органам місцевого самоврядування відводиться широка роль у само­стійному і комплексному відтворенні політики на місцях". Згідно із Законом, робота з децентралізації має бути завер­шена протягом п'яти років, у першу чергу шляхом внесення змін в існуючи закони, які стосуються питань місцевого са­моврядування.

Виборча система України на виборах депутатів місцевих рад
Виборче право України та його основні джерела
Виборчі системи в Україні
Виборчі системи на виборах глави держави
Вища рада юстиції України
Відновлення незалежної України
Змішана виборча система
Інформаційно-аналітична діяльність у сфері держави та місцевого управління
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
Міжнародний механізм захисту прав людини
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Муніціпальне право - право місцевого самоврядування
Основи конституційно-правового статусу особи в Україні
Повноваження Служби Безпеки Україниі
Судова система Бельгії
Судова система Італії
Судова система Швейцарії
Удосконалення розвитку системи територіальної основи органів самоврядування
Форма територіального устрою в Україні - проблеми вдосконалення
Президент України
Конституційні права і свободи людини і громадянина
ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС - ПОНЯТТЯ ТА ЕТАПИ
Конституційне право людини і громадянина на освіту та його забезпечення в Україні
КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, СВОБОДИ І ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
Конституційно-правове регулювання права на інформацію в Україні
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Місцеві районні державні адміністрації правові засади організації і функціонування
НАДЗВИЧАЙНИЙ СТАН ТА ПРАВА ЛЮДИНИ
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Поняття і види виборів в Україні
Правове регулювання виборів Президента України
РЕФОРМУВАННЯ СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Судова система Республіки Білорусь
ВИБОРЧА СИСТЕМА НА ВИБОРАХ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ
ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Історія конституційного розвитку України
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД БРАЗИЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ІТАЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД КАНАДИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД НІМЕЧЧИНИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ЯПОНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРАВОСУДДЯ В УКРАЇНІ
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
МІСЦЕВІ ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Місцеві державні адміністрації як органи виконавчої влади та їх правове регулювання
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
Основи і принципи конституційного права (США, Росія)
ОСНОВИ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ. ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА. СТАТУС БІЖЕНЦІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Політичні партії і партійні системи
ПОНЯТТЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЯХ
РОЛЬ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЛЮДИНИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯНИНА
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПАРЛАМЕНТАРИЗМУ






























Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського

Східниця | Шешори | Воловець | Солочин | Серебряный Водограй | Поляна | Косов | Космач | Ужгород | Поляница | Думка | Сольва | Верховина | Татарів | Карпати | Пилипець



*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views