1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Основні завдання та напрямки контррозвідувальної діяльності СБУ
Вступ 3
Розділ 1. Законодавчі основи контррозвідувальної діяльності СБУ України 5
Розділ 2. Основні завдання та напрямки контррозвідувальної діяльності в Україні 9
ВИСНОВКИ 17
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 19
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
19
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Правову основу у сфері національної безпеки України становлять Конституція, Закони України, міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, а також видані на виконання законів інші нормативно-правові акти.
Законодавчими основами діяльності контррозвідувальної діяльності в Україні є Конституція України, Закони України „Про Службу безпеки України”, „Про оперативно-розшукову діяльність”, „Про контррозвідувальну діяльність”, Про основи національної безпеки”, „Про розвідувальні органи України”, „Про Службу зовнішньої розвідки України”.
Закон України „Про основи національної безпеки України” 19 червня 2003 року за №964-IV відповідно до пункту 17 частини першої статті 92 Конституції України визначає основні засади державної політики, спрямованої на захист національних інтересів і гарантування в Україні безпеки особи, суспільства і держави від зовнішніх і внутрішніх загроз в усіх сферах життєдіяльності. Цей Закон визначає основні засади державної політики, спрямованої на захист національних інтересів і гарантування в Україні безпеки особи, суспільства і держави від зовнішніх і внутрішніх загроз в усіх сферах життєдіяльності.
Відповідно до Закон України „Про основи національної безпеки України” розробляються і затверджуються Президентом України Стратегія національної безпеки України і Воєнна доктрина України, доктрини, концепції, стратегії і програми, якими визначаються цільові настанови та керівні принципи воєнного будівництва, а також напрями діяльності органів державної влади в конкретній обстановці з метою своєчасного виявлення, відвернення і нейтралізації реальних і потенційних загроз національним інтересам України. Стратегія національної безпеки України і Воєнна доктрина України є документами, обов'язковими для виконання, і основою для розробки конкретних програм за складовими державної політики національної безпеки.
Закон України "Про розвідувальні органи України" від 22 березня 2001 р. № 2331-ІІІ визначає правові основи організації і діяльності спеціальних органів державної влади, які здійснюють розвідувальну діяльність з метою захисту національних інтересів України від зовнішніх загроз, порядок контролю і нагляду за їх діяльністю, а також встановлює правовий статус співробітників цих органів, їх соціальні гарантії.
Закон України „Про контррозвiдувальну діяльність” 26 грудня 2002 року за No374-IV визначає поняття, правовi основи органiзацiї та здiйснення контррозвiдувальної дiяльностi.
Закон України „Про оперативно-розшукову діяльність” від 18 лютого 1992 року за № 2135-XII визначає, що Оперативно-розшукова діяльність - це система гласних і негласних пошукових, розвідувальних та контррозвідувальних заходів, що здійснюються із застосуванням оперативних та оперативно-технічних засобів.
Закон України „Про Службу безпеки України” від 25 березня 1992 року за № 2229-XII визначає, що Служба безпеки України - державний правоохоронний орган спеціального призначення, який забезпечує державну безпеку України. Служба безпеки України підпорядкована Президенту України і підконтрольна Верховній Раді України [6].
Закон України „Про Службу зовнішньої розвідки України” від 01.12.2005 за № 3160-IV визначає правові основи організації та діяльності Служби зовнішньої розвідки України.
14 жовтня 2004 р. Президент України підписав Указ про створення на базі Департаменту розвідки СБУ Служби зовнішньої розвідки України (далі — СЗР). Метою такого рішення було подальше вдосконалення інституту розвідки як інструмента зміцнення державної політики та забезпечення національних інтересів України. Існування нового державного органу, відповідно до принципів демократичного правового суспільства, створить умови для вивільнення Служби безпеки України від виконання не властивих їй функцій, а також для більш цілеспрямованого здійснення розвідувальної діяльності.
Прийняття такого рішення Президентом України, у свою чергу, потребує і змін у відповідній галузі законодавства. Безпосередньо це стосується Закону України „Про розвідувальні органи України”. Саме цей Закон визначає правові основи організації і діяльності спеціальних органів державної влади, які здійснюють розвідувальну діяльність з метою захисту національних інтересів України від зовнішніх загроз, порядок контролю і нагляду за їх діяльністю, а також встановлює правовий статус співробітників цих органів, їх соціальні гарантії тощо. Виходячи з того, що в Україні було створено нову розвідувальну структуру, остаточне вирішення цього питання пов’язано з урегулюванням питання на законодавчому рівні.
Закон України „Про Службу зовнішньої розвідки України” визначає правові основи та організаційні засади діяльності Служби зовнішньої розвідки України. Відповідно до положень закону, СЗР є розвідувальним органом, який здійснює розвідувальну діяльність у політичній, економічній, військово-технічній, науково-технологічній, інформаційній та екологічній сферах, а також бере участь у боротьбі з міжнародною організованою злочинністю, тероризмом, забезпечує безпеку громадян України за кордоном. Служба зовнішньої розвідки України є спеціальним державним органом, що підпорядкований Президентові України та підконтрольний Верховній Раді України [14].
Як зазначено в законі, Служба зовнішньої розвідки України — це збройне формування, до особового складу якого належать військовослужбовці та цивільні працівники. Положення про Службу зовнішньої розвідки України має затверджувати Президент України.
Аналіз наявних даних свідчить про те, що навіть у загальновизнаних демократичних правових державах чисельність розвідувальних служб становить державну таємницю і визначається в процесі формування відповідних розділів державних бюджетів, розподіл видатків яких є державною таємницею. В деяких випадках офіційно оприлюднюються лише приблизні дані щодо збільшення або зменшення чисельності спеціальних служб. У США офіційно оприлюднюється чисельність лише управлінського органу розвідувального співтовариства – апарату Центральної розвідки. Тому інформація про чисельність іноземних спеціальних служб, яка трапляється в засобах масової інформації, є результатом приблизної оцінки загальних сум видатків державних бюджетів на розвідувальні органи (або розвідувальну діяльність).
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.