1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВА - ФОРМУВАННЯ, РОЗПОДІЛ І ВИКОРИСТАННЯ
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи прибутку підприємства 5
1.1. Економічна природа прибутку та його функції 5
1.2. Завдання і джерела аналізу прибутку і рентабельності 8
1.3. Порядок формування прибутку підприємства в ринкових умовах 18
Розділ 2. Аналіз прибутку підприємства 23
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 23
2.2. Аналіз складу і динаміки прибутку підприємства 29
2.3. Аналіз показників рентабельності підприємства 35
Розділ 3. Напрями удосконалення управління прибутком підприємства 39
3.1. Діюча практика розподілу і використання прибутку 39
3.2. Методика підрахунків резервів збільшення прибутку 42
3.3. Шляхи підвищення рентабельності підприємства 45
Висновки 49
Список використаної літератури 51
Додатки 54
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
57
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Прибуток як кінцевий фінансовий результат діяльності господарюючих суб'єктів формується взаємодією багатьох факторів. Так, загальний обсяг балансового прибутку поповнюється за рахунок прибутку від продажу продукції, робіт, товарів, основних засобів, валютних цінностей, доходів від надзвичайних операцій. Тому при аналізі формування балансового прибутку необхідно визначити питому вагу та рівень зміни її складових. Потім проаналізувати зміну основної складової балансового прибутку - прибутку від продажу продукції, визначити рівень впливу на його розмір окремих факторів: зміни структури і обсягу проданої продукції; зміни рівня її собівартості; зміни рівня реалізаційних цін. На основі проведеного аналізу розкрити резерви збільшення прибутку від продажу продукції. Резерви підвищення прибутку наведені на рис. 1.7.
Планування прибутку є однією з найважливіших складових фінансового планування. Формування фінансових планів і прогнозів базується на принципі наукового обґрунтування і предметно-цільовому підході. Наукове обґрунтування планування передбачає економічне обґрунтування фінансових показників, відображення реальних процесів економічного і соціального розвитку, збалансованість фінансових ресурсів.
Предметно-цільовий підхід передбачає конкретно-цільове призначення фінансування (заробітна плата, харчування, медикаменти, будівництво конкретних об'єктів або їхній капітальний ремонт і т.п.).
При плануванні прибутку, як і при фінансовому плануванні загалом, використовуються спеціальні методи, серед яких:
метод коефіцієнтів,
нормативний метод;
балансовий метод;
метод багатоваріантності;
економіко-математичне моделювання;
метод аналізу тимчасових рядів.
Розглянемо детально основні методи.
Метод коефіцієнтів базується на використанні відповідних коефіцієнтів щодо результатів визначеного проміжку часу: рік, квартал, місяць. Наприклад, індексація заробітної плати проводиться з застосуванням коефіцієнтів, що визначаються статистичними органами відповідно до індексу підвищення цін.
Головним недоліком цього методу є те, що він не стимулює виявлення резервів і не сприяє впровадженню режиму економії засобів.
Нормативний метод заснований на використанні прогресивних норм і нормативів, при цьому враховуються особливості галузей виробничої і невиробничої сфер, а також відповідні зміни в попередньому періоді.
Цей метод дає можливість об'єктивно оцінити потреби у фінансових ресурсах, створити реальні умови зацікавленості і відповідальності в ощадливому й ефективному використанні фінансових ресурсів. В умовах ринкової трансформації економіки саме нормативний метод планування дає можливість передбачати стратегічні потреби у фінансових ресурсах [38, с. 355-356].
Однак нормативний метод планування не є панацеєю, його ефективність залежить від: погодженості методик визначення норм і нормативів на всіх рівнях у різні роки; комплексності планування за всіма розділами, параграфами і статтями; своєчасного визначення норм і нормативів (наприклад, при лібералізації цін), обґрунтування методів їхнього розрахунку; ефективності нормування і використання норм і нормативів.
Поряд з нормативним методом в умовах ринкової трансформації економіки застосовується балансовий метод, що допомагає збалансувати джерела ресурсів із запланованими витратами, встановити взаємозв'язок виробничих і фінансових показників, створити фінансові резерви.
У фінансовому плануванні на сучасних вітчизняних підприємствах використовується балансовий метод. Його зміст полягає в тім, що не тільки балансуються підсумкові показники доходів і витрат, а для кожної статті витрат зазначаються конкретні джерела покриття. При цьому використовуються різні способи: нормативний, розрахунково-аналітичний, оптимізації планових рішень, економіко-математичного моделювання [12, 54].
Прибуток є наслідком (результатом) різноспрямованого руху грошових потоків, що характеризуються доходами і витратами підприємства (чинниками по відношенню до прибутку). Доходи і витрати, як взаємопов'язані чинники утворення прибутку підприємства, мають досліджуватися на всіх етапах їх формування. В узагальненому вигляді, прибуток може розглядатися як різниця між доходами, отриманими підприємством за відповідний період внаслідок своєї діяльності, та витратами, здійсненими за той же період для забезпечення цієї діяльності[31,c.580].
Методика формування доходів, витрат та визначення фінансових результатів наведена в Додатку А.
Найвищий рівень узагальнення облікової інформації у формах фінансової звітності дозволяє здійснити ретроспективний та перспективний (передпрогнозний) аналіз фінансових результатів, визначити ефективність фінансово-господарської діяльності, оцінити вплив чинників на зміну величини прибутку та рентабельності, дати загальну оцінку політиці підприємства щодо управління його активами та джерелами їх фінансування. Саме ця інформація, досліджена протягом тривалого періоду, є основою прогнозування майбутніх грошових потоків, пов'язаних з операційною діяльністю суб'єкта підприємництва.
Побудова організаційно-інформаційної моделі аналізу фінансових результатів ґрунтується на визначенні її як одного з прийомів формалізації аналітичного процесу в управлінні доходами, витратами та прибутком підприємства [22, c. 343].
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.