1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ ЯК ІНСТИТУТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА
ВСТУП 3
1. Поняття та особливості адміністративних послуг 7
2. Міжнародний досвід та нормативно-правове регулювання інституту адміністративних послуг 13
3. Класифікація адміністративних послуг 19
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
33
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Розбудова України як правової демократичної держави вимагає радикальної зміни пріоритетів у державній діяльності і принципів та форм відносин між владою і приватними (фізичними та юридичними) особами. Людина, її права та свободи відповідно до Конституції України визнані найвищою соціальною цінністю. Держава не управляє суспільством, а надає йому послуги, а відтак головне завдання сучасної держави полягає саме в наданні приватним особам якісних послуг.
Приватні особи є не прохачами у відносинах з органами влади, а споживачами послуг. Держава в особі публічних суб’єктів (органів державної влади та органів місцевого самоврядування) повинна орієнтуватися на потреби особи, так само як у приватному секторі надавачі послуг орієнтуються на потреби споживача ("клієнта"), його запити та очікування [19, с. 161-162].
Крім ідеологічного значення категорії "послуг" держава зобов’язана зосередити увагу на вирішенні проблематики послуг також для того, щоб припинити використання органами виконавчої влади цієї сфери для заробляння коштів на власні потреби (йдеться про так звані "переліки платних послуг"). Діяльність органів виконавчої влади вимагає впорядкування в цій частині.
Для наведення ладу в сфері послуг та впровадження в діяльність держави науково обгрунтованої теорії процесу надання послуг необхідно керуватися єдиними теоретичними засадами, в тому числі щодо розуміння понять, видів та ознак публічних послуг.
Будь-які послуги - це скерована на задоволення певних потреб особи діяльність, яка здійснюється за її зверненням. Публічні послуги - це всі послуги, що надаються публічним (державним та самоврядним) сектором або іншими суб’єктами за рахунок публічних коштів.
Питання покращення надання населенню послуг займають дедалі важливіше місце в діяльності органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Увага до цієї проблеми активізувалась останнім часом. Це пов'язано, насамперед, з наданням таких адміністративних послуг, як отримання різноманітних дозволів суб'єктами підприємницької діяльності; необхідністю інформаційного забезпечення підприємців щодо дозвільних процедур та відповідних документів для отримання дозволів; підвищенням ефективності діяльності органів місцевого самоврядування та їх відповідальності за надання якісних послуг населенню.
За визначенням провідних учених у галузі державного управління методологія державного управління характеризується значним проблемним полем, яке передбачає, насамперед, розв'язання такої проблеми, як створення категоріального апарату. На нашу думку, важливим є й уточнення термінології державного управління, тобто системи, яка слугує для спеціалізованого позначення об'єктів, їх властивостей і відношень у галузі державного управління.
Терміни з державного управління - це слова чи словосполучення, які покликані точно позначати поняття та їх співвідношення в межах науки і практики державного управління. Проте аналіз юридичної та адміністративної літератури з проблеми свідчить про почасти тотожне вживання термінів "державна послуга", "адміністративна послуга", "управлінська послуга" [24, с. 376].
Проблема визначення терміна "адміністративна послуга" має важливе теоретичне і практичне значення. Важливість його в науковому плані зумовлена тим, що розв'язання цієї проблеми дає змогу визначити сутність адміністративної послуги, коло ознак цього явища, відмежувати адміністративну послугу від таких понять, як "державна послуга", "платна послуга". Важливість у прикладному аспекті забезпечується тим, що проблема визначення цього поняття безпосередньо пов'язана з проблемою дослідження зазначеного явища, розробкою стратегії і тактики підвищення його суспільної ефективності, тобто йдеться про впорядкування діяльності в даному випадку органів місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг з питань ведення підприємницької діяльності.
На жаль, багато нормативно-правових актів, які регламентують надання певних адміністративних послуг, визначення цього терміна не дають. Не дає трактування поняття "адміністративна послуга" і Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", який визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності і встановлює порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру, тобто надавати адміністративні послуги [5, с.176-177].
Поняття "державні послуги" визначено в Законі України від 28 грудня 1994 р. "Про оподаткування прибутку підприємств" як будь-які платні послуги, обов'язковість отримання яких встановлюється законодавством та які надаються фізичним і юридичним особам органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та створеними установами та організаціями, що утримуються за рахунок коштів відповідних бюджетів.
Зрозуміло, що даний закон визначає державну послугу відповідно до сфери його дії, тобто податкової сфери, тому визначення державної послуги як обов'язково платної не можна вважати узагальненим терміном.
Однак, незважаючи на зазначені обставини, все ж таки вбачається за можливе наблизитися до загального визначення поняття "адміністративна послуга", виділивши найхарактерніші його ознаки.
Зазначимо, що незважаючи на швидкий розвиток сфери послуг і посилення її ролі в економіці, досі не вироблене загальноприйняте визначення поняття "послуги" і в економічній науці.
Російсько-український словник ділового мовлення виділяє тільки послуги безоплатні, побутові, комунальні, платні та транспортні, також не даючи термінів ні управлінська, ані адміністративна послуги.
У словнику законодавчих термінів дано визначення тільки тих видів послуг, які зустрічаються в різних нормативно-правових актах, що регулюють певні сфери надання послуг: послуга громадського харчування, послуга зв'язку, послуга поштового зв'язку, послуга у сфері громадського харчування, послуга військового призначення, послуги стільникового зв'язку, послуги типу "інжиніринг" [20, с.86-87].
Щодо економічних енциклопедичних видань, то їх автори також не дають будь-яких визначень терміна "адміністративна послуга". Натомість, характеризуючи послуги, класифікують їх як особисті, що задовольняють потреби людини в отриманні освіти, охорони здоров'я, культурно-побутовому обслуговуванні, і послуги, що задовольняють колективні та суспільні потреби (охорона суспільного порядку, оборона, управління суспільством). Одночасно, характеризуючи таке поняття, як "сфера послуг", автори до послуг сфери нематеріального виробництва разом з іншими відносять і господарські послуги держави, її (держави) послуги з охорони здоров'я, нематеріальні послуги населенню.
Аналіз вживання терміна "адміністративна послуга" в науковій юридичній та літературі з державного управління засвідчує, що вченими висловлюється певне розмаїття думок щодо розуміння суті цього поняття. Наприклад, І.Коліушко застосовує поняття не "адміністративна", а "управлінська послуга", пропонуючи наступну класифікацію послуг, що надаються різними державними органами:
• "державні послуги", які надаються органами виконавчої влади та державними установами і організаціями;
• "муніципальні послуги", що надаються органами місцевого самоврядування та муніципальними (комунальними) установами та організаціями.
При цьому узагальнюючим критерієм для державних і муніципальних послуг автор визначає їх публічний характер, тобто називає їх загалом "публічними послугами", а з числа останніх виділяє суто "управлінські послуги", які надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, та "неуправлінські публічні послуги", що надаються державними та муніципальними установами та організаціями.
Деякі автори називають такі терміни, як "державна послуга", або "послуга", "якість державних послуг", посилаючись на принципи вдосконалення роботи державного апарату країн, що входять до Європейського Союзу.
Важливість орієнтації державних установ на задоволення потреб громадян підкреслюється і науковцями європейських країн, зокрема Великобританії та Німеччини.
Вітчизняні дослідники цієї проблеми вважають, що оскільки покращення рівня надання адміністративних послуг є важливим фактором ефективності державного управління, потрібне більш динамічне привнесення ринкових механізмів у громадський сектор [23, с.23].
З огляду на це вважаємо за доцільне у практиці надання адміністративних послуг звернутися до досвіду маркетингу послуг та такого поняття, як "стандарт обслуговування" як комплексу обов'язкових для виконання правил обслуговування клієнтів, що покликані гарантувати встановлений рівень якості всіх операцій, що включає:
• максимальну увагу до клієнтів;
• високу якість комплексу послуг;
• постійне підвищення освітнього і кваліфікаційного рівня спеціалістів та всього персоналу;
• грамотне та оперативне застосування форм і методів системи паблік рилейшнз з метою підвищення результатів операційної діяльності та популярності організації (органу влади, що надає адміністративну послугу) в суспільстві.
У світі спостерігається тенденція до виділення певних видів послуг, які відрізняються один від одного, а послуги всередині цих класів мають ідентичні проблеми і можливості. Хоча за найзагальнішим підходом маркетингу послуг адміністративні послуги разом з банківськими, юридичними і консультаційними скоріше за все належать до класу невідчутних дій з невідчутними активами, очевидно, що їх доцільно було б виділити до окремого класу.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.