1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
1. Теорія пізнання і природного права Дж. Локка 4
2. Суб’єктивний ідеалізм Д. Берклі 12
3. Кептицизм Д. Юма 15
ВИСНОВКИ 17
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 20
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
21
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Великою заслугою Локка як філософа була розробка ідеї походження людського знання. Категоричне відмовлення від традиційної точки зору на вродженість людських ідей і уявлень, захист сенсуалістичної теорії пізнання, велика увага до емпіричної психології дозволили Локку розробити цікаву педагогічну систему, що зробила дуже великий вплив на подальший розвиток буржуазної педагогіки.
Заперечуючи уродженість ідей, Локк дуже високо оцінював роль виховання, що повинне підготувати людини до життя. Характерна риса педагогічної теорії Локка-утилітаризму: керівним принципом виховання він вважав принцип корисності. Звідси в нього велика увага до фізичного розвитку дітей, турбота про зміцнення їхнього здоров'я. Тому що Локк мав на увазі виховання джентльмена, він велике значення додавав виробленню витончених манер, навичок увічливого поводження. Головною задачею морального виховання Локк вважав вироблення твердої волі, уміння стримувати нерозумні бажання. Виховання повинне привчати людини керувати собою.
Навчання, по Локку, повинне мати на увазі брак майбутньої практичної діяльності вихованця. Тому він виступав різко проти традиційної класичної освіта, захищаючи реальну освіту, яка озброює корисними знаннями: нові мови, географія, законознавство, бухгалтерія і т.п. Він вважав, що навчання повинне спиратися на інтерес і допитливість дітей, що сприяє розвитку в них самостійного мислення. При навчанні не повинні застосовуватися покарання.
Однак можна стверджувати, що в розумінні задач освіти Д. Локк далекий від вузького практицизму, утилітаризму. Його вихованець повинен був бути не тільки підготовлений до успішного ведення практичних справ, але й усвідомлювати свою цивільну відповідальність, бути пристосований до “доброчесного життя”, виявляти цікавість до вивчення того, у чому він може бути корисний своїй країні. Освіта виступає в такий спосіб і як засіб розвитку найважливіших цивільних, моральних якостей особистості.
Педагогіка Джона Локка носила практикоорієнтовний характер. Його теорія була тісно зв'язана зі змінами, що відбувалися в суспільстві. Локк був сином свого століття і відбив у своїх шуканнях його глибокі протиріччя і стан наук. По зауваженню Ф. Енгельса, “Локк був у релігії, як і в політиці, сином класового компромісу 1668 року”, яким завершилася англійська буржуазна революція.
Проблему походження людських знань Локк формулює як проблему походження ідей. Там, де немає ідей, немає і знань. ”Якщо запитають мене, коли ж людина починає мати ідеї, те вірна відповідь, на мій погляд, буде: Коли він вперше одержує відчуття ”.
Почуттєве знання виступає в Локка як невід'ємний компонент досвіду. У цьому змісті сенсуалістичне положення “Усі знання походять з відчуттів” цілком погодиться в нього з положенням “Усі знання здобуваються з досвіду”. ”Відкіля ж одержує весь матеріал міркування і знання? На це я відповідаю одним словом: з досвіду. На досвіді ґрунтується все наше знання, від нього, зрештою, він відбувається”.
Синтез здатності почуттєвого відображення матеріального світу з іншими пізнавальними здібностями Локк здійснює, визнаючи поряд із зовнішнім, почуттєвим досвідом, з якого надходить вихідна інформація про зовнішній світ, досвід внутрішній, рефлексію: ”Наше спостереження, спрямоване ними на внутрішні дії нашого розуму, що ми самі сприймаємо і про які ми самі міркуємо, доставляє нашому розуму весь матеріал мислення”.
Таким чином, згідно Локку, досвід має як би 2 виміру: почуттєве, звернене на зовнішній світ, і раціональне, спрямоване на саму пізнавальну діяльність.
Локк розумів під досвідом сукупність усього того, з чим людина має справа “безпосередньо протягом усього свого життя”.
“У досвіді полягає все наше знання, від нього, зрештою, воно відбувається”. Висуваючи це положення, Локк розглядає людську свідомість-“душу» - при народженні людини, тобто до того як вона зможе мати у своєму розпорядженні дані досвіду, як деяку пасивну, але здатну до сприйняття середовище. Щоб ясніше показати, що він має на увазі, Локк вживає образні порівняння: “чистий лист білого папера”, а в латинському перекладі своєї книги – “вискоблена дошка”(tabula rasa). На думку Локка, зміст досвіду – це, насамперед відчуття, що надходять від органів почуттів і доводять ”існування зовнішніх речей”.
При цьому Локк вважає, що ускладнення психіки дитини знаходиться в прямої залежності від його органів почуттів. Помітимо, що з навчання Локка про роль досвіду випливали важливі результати для дитячої педагогіки: необхідність враховувати індивідуальні особливості в розвитку дітей, принцип наочності навчання й ін.
Емпірико-сенсуалістична концепція пізнання послужила теоретико-методологічною основою для розробки Локком положення про те, що мистецтво сенсорного почуттєвого сприйняття є справою досвіду і звички і що тому від виховання й обставин життя залежить весь розвиток людини.
Як ми бачимо, що веде роль у теорії Локка грає поняття досвіду і проблема походження людських ідей. Якщо розглядати цю концепцію в контексті часу, то стає зрозумілі причини, по яких Локк так докладно зупинився на розробці цих ідей. Надворі стояла друга половина 17 століття. Епоха Середньовіччя змінювалася Новим часом. Стара схоластична система освіта не витримувала іспит часом. Була потрібний “новий” людина. Ідеалом нової епохи ставав підприємець, ділок, людина дії. Відповідно і педагогічна система повинна була змінитися, перетворитися зі схоластичної в практикоорієнтовану , що дає знання необхідні для життя. Подібну систему і спробував розробити Джон Локк.
В умовах нового часу величезного значення набуває досвід. По Локку, знання й ідеї виходять з досвіду, що, у свою чергу, походить з відчуттів. Звідси випливає, що людина із самого раннього віку повинна бути чимось зацікавленою, зайнятою якою-небудь діяльністю. Потрібно всіляко заохочувати і розвивати цікавість дитини, її допитливість. ”Допитливість у дітях потрібно так само дбайливо заохочувати, як інші бажання придушувати”(№108 “Думки про виховання”). Подібний підхід до виховання зрозумілий, якщо врахувати, що вирішальну роль у формуванні досвіду і знань Локк відводив органам почуттів, а тому, чим більше дитина буде чути, бачити, відчувати, тим більше досвідченою, а, отже, більш розумною вона буде.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.