1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. Економічна сутність і зміст планування на підприємстві 5
1.1. Економічна необхідність та зміст планування на підприємстві 5
1.2. Планування на основі бюджетування 12
РОЗДІЛ 2. Особливості планування діяльності ВАТ „Львівський завод хлібопродуктів” 26
2.1. Особливості планування діяльності ВАТ „Львівський завод хлібопродуктів” 26
2.2. Аналіз планування асортименту та обсягу продукції 31
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення реформування системи планування на підприємстві 34
ВИСНОВКИ 41
Список використаної літератури 45
ДОДАТКИ 49
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
68
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Планування діяльності є найважливішою функцією управління підприємством. Планування - це процес визначення цілей, які підприємство передбачає досягти за певний період, а також засобів, шляхів та умов їх досягнення. Воно об'єднує структурні підрозділи підприємства загальною метою, надає усім процесам однонаправленість і скоординованість, що дозволяє найбільш повно і ефективно використовувати наявні ресурси, комплексно, якісно та якомога швидше вирішувати різноманітні завдання управління.
Процес планування в максимальній мірі має передбачити всебічне вивчення дійсності, тенденцій та закономірностей розвитку об'єкту планування та середовища його діяльності. Найбільш загальною науковою основою планування є система об'єктивних економічних законів і, в першу чергу, закону попиту та пропонування. В планах підприємства повинні бути реалізовані вимоги цих законів та, враховані об'єктивні результати макро- та мікроекономічного аналізу стану та тенденції розвитку умов господарювання.
Щоб не відстати від своїх конкурентів, кожна незалежна виробнича організація повинна ретельно планувати перспективу розвитку власного виробництва і потреб ринку мінімум на 2-3 роки. Будь-які прорахунки при цьому загрожують збитками і навіть повним руйнуванням. Підприємству необхідно передбачати перспективу до дрібниць по кожному етапу, починаючи з проекту виробу, розробки технології, дослідно-експериментальних робіт і завершуючи запуском, а потім і припиненням виробництва старих виробів і виходом на ринок з новою продукцією. Все повинно бути пов'язано з економікою всередині підприємства, податковою системою і кредитною ситуацією, становищем на ринку і намірами конкурентів, ситуацією за межами підприємства [12, с.143-14].
Планування та управління діяльністю підприємства нерозривно пов'язані. В зарубіжній практиці вони нерідко об'єднуються одним поняттям - "менеджмент".
За твердженнями зарубіжних бізнесменів, план підприємницького бізнесу є основою контракту між підприємцем і фінансистом-вкладником. План бізнесу - це загальноприйнятий прийом менеджменту, який використовується корпораціями та установами для того, щоб встановити мету і запропонувати шляхи її досягнення. Він складається, як правило, на декілька років — в основному на 5.
Гарний план - одна з головних умов успіху будь-якої фірми. Виходити на ринок зі своєю продукцією, не маючи продуманого і точно розрахованого плану дій, - гарантія провалу фірми.
Припущення, що ринок включає планування, нічим не обгрунтовано. Навпаки, в конкурентній боротьбі для запобігання втрати споживачів ринок примушує постачальників товарної маси ретельно планувати свою діяльність. Ринковий механізм діє більш жорстко, ніж централізований розподіл ресурсів, де велику роль грає суб'єктивний фактор. Про це переконливо свідчить практика діяльності іноземних фірм. Знати потреби ринку на перспективу і встигнути вчасно доставити на ринок власну продукцію - головний обов'язок керівників і спеціалістів підприємства.
З допомогою плану, який завжди спрямований в майбутнє, на перспективу розподіляються наявні ресурси — матеріальні, трудові, фінансові і природні.
Отже, планування - це метод господарського передбачення і програмування, що грунтується на детальних розрахунках. У плані підприємства, з одного боку, міститься завдання на перспективу для кожного працівника, а з другого - приписи (розпорядження) для керівників про управлінські рішення, які вони повинні поетапно приймати, допомагаючи колективу досягти поставленої мети (таблиця 1.1).
Таблиця 1.1
Основні завдання планування
[
23
, с. 46
]
Завдання планування
Основні виконавці
Проектування перспективи по
датах виконання
Керівники підприємства, функціональні
відділи, лабораторії
Організація виконання
Керівники всіх структурних ланок,
спеціалісти
Контроль виконання
Керівники підприємства, спеціалісти
Поряд з загальними принципами управління і планування, до яких відносять цільову направленість, системність, безперервність, збалансованість, оптимальність використання ресурсів, адекватність об'єкту та предмету планування [34, с.164-165].
План підприємства, що враховує роботу людей і рух ресурсів (матеріальних і фінансових), має силу наказу для вказаних в ньому осіб і структурних одиниць. В плані гранично чітко і детально вказуються:
ціль діяльності підприємства та його структур на плановий період, кількісно виражена системою встановлених показників з указанням конкретних видів випуску продукції і характеру роботи;
засоби досягнення цілі;
методи і терміни ув'язки засобів і цілей;
етапи і строки виконання робіт;
виконавці плану по термінах і видах робіт;
методи, етапи і засоби контролю виконання плану.
Для підприємства немає принципового значення, який орган планує його роботу, власний плановий відділ або відділ міністерства. Важливими є лише якість планування і критерії, за якими оцінюється робота підприємства.
Використання планування передових методів розробки і контролю виконання плану - основний шлях розвитку сучасного виробничого менеджменту.
Чим детальніше розроблені всі розділи плану, тим легше його виконувати, менше потрібно ресурсів, краща якість роботи. Багато втрат засобів і часу виникає через збалансованість плану, наявність в ньому прорахунків, а також недисциплінованості учасників його виконання. З цих же причин знижується і якість продукції.
Для розробки плану спеціалістам по плануванню необхідна зовнішня інформація, що включає прогнозні та маркетингові дані, і внутрішня інформація, тобто:
- наявність і структура виробничих потужностей;
- чисельність кадрів, їх професійний склад, фінанси;
- наявність і потреби в оборотних коштах;
- готовність і структура нових науково-технічних розробок та ін.
Складання плану діяльності підприємства починається з підготовки проекту окремих його частин:
- плану виробництва і реалізації продукції;
-
плану матеріально-технічного забезпечення;
- плану по кадрах і заробітній платі;
- перспективного плану по новій техніці і капітальних вкладеннях;
- фінансового плану.
План виробництва і реалізації продукції є основою, на якій розробляються всі інші частини загального плану підприємства та його підрозділів.
На практиці кількість частин (розділів) плану підприємства та їх назви відрізняються залежно від розмірів підприємств, їх галузевої належності і традицій, що склалися, однак зміст планової роботи не змінюється.
Після розробки частин плану проводиться їх взаємне коригування до повної ув'язки і збалансованості як по матеріально-фінансових ресурсах, так і за часом виконання.
Система планування дає найбільшу віддачу і вигоду підприємству при виконанні таких правил:
пунктуальна обгрунтованість кожного елемента і кожного етапу плану;
точне виконання планових завдань всіма його учасниками;
наявність суцільного безперервного обліку, контролю і коригування.
При плануванні діяльності підприємства розробляють плани для: різних підрозділів підприємства та загальний план; всіх видів діяльності або цільові плани, що передбачають завдання по якомусь одному напрямку роботи; різних періодів часу - довго-, середньо- та короткострокові. Кожний вид плану має свої особливості в методах та порядку його розробки, різні показники [45, с.211].
В залежності від тривалості планового періоду планування поділяється на перспективне і поточне.
Перспективне планування на підприємстві охоплює довгострокове (стратегічне) і середньострокове. З врахуванням горизонту планування перспективний план розробляється із різним ступенем деталізації. Довгостроковий план виражає переважно стратегію розвитку підприємства, в ньому представлені рішення, що стосуються сфер діяльності та вибору її напрямків. Він має більш концептуальний характер і в ньому описово представлені якісні рішення, а необхідний цифровий матеріал використовується лише для обгрунтування цих рішень. Найважливішими складовими середньострокового плану є детальна хронологізація проектів, повна номенклатура виготовлюваної продукції, більш конкретні інвестиційні та фінансові показники. Середньостроковий план - це більш деталізований стратегічний план на перші роки діяльності підприємства. "Довжина" планового періоду залежить від ступеня визначеності, умов діяльності підприємства, його галузевої належності, загальної економічної ситуації в країні, достовірності первинної інформації, якості її аналітичної обробки тощо.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.