1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Вступ 3
1. Планування як функція управління підприємством 4
2. Особливості стратегічного планування 16
ВИСНОВКИ 22
використана література 23
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
23
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Для розробки плану спеціалістам по плануванню необхідна зовнішня інформація, що включає прогнозні та маркетингові дані, і внутрішня інформація, тобто:
- наявність і структура виробничих потужностей;
- чисельність кадрів, їх професійний склад, фінанси;
- наявність і потреби в оборотних коштах;
- готовність і структура нових науково-технічних розробок та ін.
Складання плану діяльності підприємства починається з підготовки проекту окремих його частин: плану виробництва і реалізації продукції; плану матеріально-технічного забезпечення; плану по кадрах і заробітній платі; перспективного плану по новій техніці і капітальних вкладеннях; фінансового плану.
План виробництва і реалізації продукції є основою, на якій розробляються всі інші частини загального плану підприємства та його підрозділів.
На практиці кількість частин (розділів) плану підприємства та їх назви відрізняються залежно від розмірів підприємств, їх галузевої належності і традицій, що склалися, однак зміст планової роботи не змінюється.
Після розробки частин плану проводиться їх взаємне коригування до повної ув'язки і збалансованості як по матеріально-фінансових ресурсах, так і за часом виконання.
Система планування дає найбільшу віддачу і вигоду підприємству при виконанні таких правил:
пунктуальна обгрунтованість кожного елемента і кожного етапу плану;
точне виконання планових завдань всіма його учасниками;
наявність суцільного безперервного обліку, контролю і коригування.
Плани при цьому групуються:
за строками виконання;
оперативно-календарні;
поточні;
середньострокові;
довгострокові;
стратегічні.
За функціями призначення:
виробничі (виготовлення продукції);
комерційні (збут готової продукції і матеріально-технічне забезпечення підприємства);
інвестиційні виробництва і ті, що сприяють технічному розвитку виробництва;
плани по праці, заробітній платі, соціальній підтримці персоналу;
фінансові;
за рівнями управління підприємства;
загальнофірмові;
цехові;
плани робіт функціональних відділів і лабораторій;
плани робіт дільниць і бригад.
За видами виробів і роботи, в тому числі по продукції:
освоєні виробництвом;
знаходиться в процесі освоєння;
проектованої з урахуванням освоєння в майбутньому.
Наведене групування планів характерне головним чином для середніх і великих підприємств, які випускають складну продукцію. Малі підприємства, як правило обмежуються розробкою оперативно-календарних, поточних або середньострокових планів.
При плануванні діяльності підприємства розробляють плани для: різних підрозділів підприємства та загальний план; всіх видів діяльності або цільові плани, що передбачають завдання по якомусь одному напрямку роботи; різних періодів часу - довго-, середньо- та короткострокові. Кожний вид плану має свої особливості в методах та порядку його розробки, різні показники.
В залежності від тривалості планового періоду планування поділяється на перспективне і поточне.
Перспективне планування на підприємстві охоплює довгострокове (стратегічне) і середньострокове. З врахуванням горизонту планування перспективний план розробляється із різним ступенем деталізації. Довгостроковий план виражає переважно стратегію розвитку підприємства, в ньому представлені рішення, що стосуються сфер діяльності та вибору її напрямків. Він має більш концептуальний характер і в ньому описово представлені якісні рішення, а необхідний цифровий матеріал використовується лише для обгрунтування цих рішень. Найважливішими складовими середньострокового плану є детальна хронологізація проектів, повна номенклатура виготовлюваної продукції, більш конкретні інвестиційні та фінансові показники. Середньостроковий план - це більш деталізований стратегічний план на перші роки діяльності підприємства. "Довжина" планового періоду залежить від ступеня визначеності, умов діяльності підприємства, його галузевої належності, загальної економічної ситуації в країні, достовірності первинної інформації, якості її аналітичної обробки тощо.
Поточне планування полягає в розробці планів на всіх рівнях управління підприємством та по усіх напрямках його діяльності, а також планів на більш короткі періоди (квартал, місяць). Різновидом поточного планування є оперативно-календарне планування, яке являє собою календарне планування виробничого процесу між структурними підрозділами із врахуванням послідовності та параметрів технологічного процесу.
Визначальною ланкою системи планів підприємства виступає його стратегія розвитку, при розробці якої використовуються результати аналізу зовнішнього середовища, виконання прийнятих стратегічних та тактичних планів. Ці ж результати, як і обрана стратегія є основою для розробки детальних середньо- та довгострокових планів (рис. 1.1).
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.