1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
1. Стадії інноваційного менеджменту 3
2. Сутність методу виявлення груп патентів. Основні структурні складові Міжнародної патентної класифікації 8
3. Аналіз та оцінка ризиків інноваційного проекту 13
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
15
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Інноваційний менеджмент – сукупність принципів, методів і форм керування інноваційними процесами, інноваційною діяльністю, організаційними структурами інноваційної діяльності та персоналом.
Для нього, як і для будь-якої іншої області менеджменту, характерні:
постановка мети і вибір стратегії
чотири цикли.
Сказане наочно представлено на схемі 1.
Схема 1.
1.
Планування
: складання плану реалізації стратегії.
2.
Визначення умов і організація
: визначення потреби в ресурсах для реалізації різних фаз інноваційного циклу, постановка задач перед співробітниками, організація роботи.
3.
Виконання
: здійснення досліджень і розробок, реалізація плану.
4.
Керівництво
: контроль і аналіз, коректування дій, нагромадження досвіду. Оцінка ефективності інноваційних проектів; інноваційних управлінських рішень; застосування нововведень.
Інноваційний процес має циклічний характер, що демонструє хронологічний порядок появи нововведень у різних областях техніки. Можна відзначити, що інновація – це такий техніко-економічний цикл, у якому використання результатів сфери досліджень і розробок безпосередньо викликає технічні й економічні зміни, що впливають на діяльність цієї сфери.
В міру розвитку іноваційна діяльність розпадається на окремі ділянки і матеріалізується у виді функціональних організаційних одиниць, що відокремилися в результаті поділу праці. Економічний і технологічний вплив іноваційного процесу лише частково втілюється в нових продуктах або технологіях. Значно більше він виявляється в збільшенні економічного і науково-технічного потенціалу як передумови виникнення нової техніки, тобто підвищується технологічний рівень інноваційної системи і її складених елементів, підвищується тим самим сприйнятливість до інновацій.
У загальному виді інноваційний менеджмент можна представити в розгорнутому виді так:
ФД - ПД - Р - Пр - Б - ОС - ПВ - М - Зб,
де
ФД – фундаментальні (теоретичні) дослідження;
ПД– прикладні дослідження;
Р – розробка;
Пр – проектування;
Б – будівництво;
ОС – освоєння;
ПВ – промислове виробництво;
М – маркетинг;
Зб – збут.
Аналіз цієї формули вимагає абстрагування від факторів зворотного зв'язку між різними її елементами, обліку тривалості циклу ФД - ОС, що може продовжуватися понад 10 років; відносно самостійна і кожна з фаз (ФД - ПД; Пр - З) і т.д.
Початковою стадією інноваційного процесу є ФД (теоретичне дослідження), що пов'язано з поняттям наукова діяльність. Зрозуміло, кожен окремий елемент циклу (ФД, ПД, Р, Пр, Б, ОС і ПВ) насичений науковою діяльністю, пов'язаною з ФД.
Що ж являє собою наукова праця, від розвитку якої залежить поява нововведень? Наукова праця – дослідницька діяльність, спрямована на одержання і переробку нових, оригінальних, доказових зведень і інформації. Будь-яка наукова праця повинна мати новизну, оригінальність, доказовість.
Характерно, що кількість нових зведень і інформації убуває від ФД до ПВ. Дослідницька діяльність усе більше заміняється навичками, досвідом і стандартними прийомами.
Розглядаючи ФД з погляду кінцевого результату, необхідно виділити дослідницьку діяльність, спрямовану на одержання і переробку нових, оригінальних, доказових зведень і інформації тільки в області теорії питання.
Теоретичне (ФД) дослідження не пов'язане безпосередньо з рішенням конкретних прикладних задач. Однак саме воно є фундаментом інноваційного процесу. Разом з тим, необхідність теоретичних досліджень може бути обумовлена потребами практики і синтезом попередніх знань про предмет.
Фундаментальні дослідження, як правило, втілюються в прикладних дослідженнях, але відбувається це не відразу.
Тільки деякі фундаментальні дослідження втілюються в ПД - Р - Пр і т.д. Приблизно 90% фундаментальних досліджень можуть мати негативний результат. 10 %, що залишилися з позитивним результатом - не усі застосовуються на практиці. Ціль ФД - пізнання і розвиток процесу(теорії питання).
Іншу цілеспрямованість мають
прикладні дослідження
(ПД). Це – "уречевлення знань", їх переломлення в процесі виробництва, передача нового продукту, технологічної схеми і т.д.
У результаті розробок створюються конструкції нових машин і устаткування, що плавно переходить у фази. Проектування (Пр), будівництво (Б), освоєння (ОС) і промислове виробництво (ПВ). Фази (М - Зб) пов'язані з комерційною реалізацією результатів інноваційного процесу.
Усі види робіт, що розглядаються, належать до циклу створення інновацій і включаються до складу науково-інноваційного циклу та виробничо-комерційного циклу.
Прийнято виділяти чотири фази (етапи): від І — створення інновації і потужностей для її використання, через II—III — зростання виробництва і продажу, до IV — насичення ринку та занепаду і зняття продукту з виробництва.
З метою розуміння сутності життєвого циклу розглянемо його складові детальніше.
Сутність першої фази — створення новинки — складається з комплексу робіт, спрямованих на перетворення результатів науково-дослідних розробок у зразки нових виробів, їх адаптацію до ринку та оцінювання умов включення в економічний обіг.
Комплексність цих робіт полягає в тому, що вони поєднують одночасно створення чи пристосування існуючого виробничого апарату для організації виробництва нового товару.
На цій фазі також починаються маркетингові дослідження під час продажу перших дослідних партій (зразків), що має велике значення для введення інновації на ринок. Ця фаза є виключно збитковою.
Друга фаза пов'язана з освоєнням виробництва та зростанням обсягів продажу, досягненням запланованого рівня рентабельності. Припадаючи на сферу виробництва, цей етап є найважливішим у всьому життєвому циклі продукції, бо саме тут реалізується матеріально-речова основа інноваційного циклу. На даній фазі споживачі відкривають для себе новизну й оцінюють її як споживчу вартість.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.