1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
І. Теоретичні питання 3
1. Визначення корпоративного управління 3
2. Угоди з акціями. Обов’язкові параметри угод з акціями. Предмет угоди. Обсяг угоди. Сума угоди. Термін виконання угоди 11
ІІ. Практичні завдання 18
1. На конкретному прикладі виявіть принципові бар’єри на шляху становлення ефективного корпоративного управління 18
2. Визначте основні напрямки вдосконалення роботи Ради директорів 18
3. Наведіть приклади успішних компаній і спробуйте визначити, чи мають вони своє бачення майбутнього 22
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 24
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
25
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
У правовому розумінні корпоративна форма бізнесу - корпорація - визначається як група осіб, які надали певній своїй частині юридично визнане право бути самостійним утворенням з власними правами, привілеями та обов’язками (на відміну від тих, що властиві всім членам товариства). Корпорація, як специфічна організаційна форма крупного капіталу, об’єднує багаточисельних дрібних власників, що сприяє не лише концентрації капіталу, але й підвищенню рівня внутрішньої організованості товариства, яке базується на використанні крупного капіталу.
Вдале визначення поняття корпорації наводить Д.М. Розенберг: "Корпорація - це організація, що поставила перед собою визначені цілі, діє для суспільного блага, має певні права, є юридичною особою, діє на постійній основі та несе обмежену відповідальність". Законодавство України не містить поняття корпорації, у зв’язку з чим виникають певні ускладнення при вживанні цього терміну. Можна погодитися з Н.С. Глусь, яка визначає поняття корпорації як акціонерного товариства чи товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю, управління якою здійснюється через складну централізовану систему органів, і учасники якої по відношенню до неї здійснюють інвестиційну діяльність з метою отримання дивідендів, і така участь породжує в них сукупність корпоративних прав.
У класичній теорії менеджменту виділяють 4 основні функції управління корпорацією: планування, організація (що включає в себе вибір, аналіз та коректування організаційної структури управління), мотивація і контроль Т.В. Кашаніна також виділяє координацію як самостійну управлінську функцію.
Управління організаційно-правовим оформленням бізнесу, оптимізацією організаційних структур, побудова внутрі- та міжфірмових відносин відповідно до поставленої мети охоплюється поняттям корпоративного управління, яке Е.М. Коротков визначає як управління, побудоване на пріоритетах інтересів акціонерів та їхній ролі у розвитку корпорації, управління, що враховує реалізацію прав власності, передбачає взаємодію акціонерів (корпоративні комунікації), побудоване на стратегії розвитку корпорації в цілому (інтереси фірми підпорядковані загальним інтересам), нарешті, це управління, яке породжує корпоративну культуру, тобто комплекс загальних традицій, установок, принципів поведінки".
Джеймс Уорті та Роберт Нейшел визначають корпоративне управління як суму зобов’язань, виділяючи серед проблем корпоративного управління законність корпоративної влади, корпоративну підзвітність, перед ким і за що корпорація має відповідальність, хто і за якими нормами повинен нею управляти.
Колін Маєр розглядає корпоративне управління як організаційну угоду, за якою певна компанія репрезентує і обслуговує інтереси своїх інвесторів. Потреба в таких організаційних угодах пояснюється структурою компанії в ринковій економіці. Корпоративне управління передбачає подолання проблем спостереження і контролю менеджерської діяльності щоразу, коли корпоративна власність і корпоративний контроль відокремлюються внаслідок розпорошення акціонерної власності. Як зазначає автор, головна функція корпоративного управління має забезпечити діяльність компанії в інтересах колективних акціонерів, які забезпечують компанію фінансовими ресурсами.
Відомою проблемою корпоративного управління є також проблема гарантування роботи підприємства в інтересах його власників, яка набуває особливого значення в перехідних економіках. Як зазначає Г.В. Назарова, сьогоднішній стан економічного розвитку в Україні вимагає особливої уваги та нових підходів до побудови систем управління підприємствами, у контексті зміни концепції управління економікою, трансформації функцій та задач управління на мікро - та макрорівнях. Управління акціонерним товариством здійснюється відповідно до законодавства та установчих документів. При цьому акціонерне товариство самостійно визначає організаційну структуру управління, під якою розуміють впорядковану сукупність усталено взаємопов’язаних елементів, що забезпечують функціонування корпорації як єдиного цілого із розподілом відповідальності та рівнів влади.
Сучасні організації, які діють у складному, нестабільному економічному середовищі з високим рівнем його невизначеності, повинні безперервно змінюватися. Уміння здійснювати необхідні зміни, перебудовуватися, адаптуватися є сьогодні найважливішими характеристиками, що забезпечують їхню конкурентоспроможність та вдале функціонування у довготерміновій перспективі. Найважливішою складовою цих змін, що забезпечують швидку реакцію фірми на вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, є вибір адекватної організаційної структури управління.
В.І. Кноррінг розглядає структуру управління як форму розподілу та кооперації управлінської діяльності, в рамках якої здійснюється процес управління по відповідних функціях, спрямованих на вирішення поставлених завдань та досягнення визначеної мети.
Сьогодні українська економіка перебуває у стані практичної реалізації формування корпоративних відносин на базі змішаної власності. Власники акціонерних товариств зіткнулися з проблемою формування нової системи управління, яка б враховувала інтереси широкого кола зацікавлених груп: засновників, акціонерів, працівників, постачальників та покупців, кредиторів, товариства в цілому. Для економіки в перехідному періоді значення корпоративного управління тісно пов’язане з успішним розвитком корпоративного сектора.
Неоднорідний характер існуючих в Україні акціонерних товариств (відкриті і закриті, створені шляхом заснування або реорганізації в процесі корпоратизації та приватизації тощо) дає можливість для вибору підходів до побудови управлінських структур.
Оскільки структура управління покликана бути адекватною факторам зовнішнього та внутрішнього середовища організації, які здійснюють суттєвий вплив на рішення відносно рівня централізації та деталізації, розподілу повноважень та відповідальності, ступеня самостійності та масштабів контролю керівників та менеджерів, то при виборі акціонерним товариством структури управління доцільно враховувати наступні фактори:
- зовнішні (стратегія, розмір, фаза розвитку, ефект влади та контролю);
- внутрішні (складність, формалізація, централізація, тобто можливість нижчих рівнів управління приймати важливі рішення).
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.