1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
КОНФЛІКТНІ СИТУАЦІЇ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ - ПСИХОЛОГІЯ
ВСТУП 3
1. Визначення та класифікація конфліктів 4
2. Структурні характеристики конфлікту 8
3. Причини виникнення та типологізація групових конфліктів 13
4. Методи керування та наслідки виникнення групових конфліктів 18
5. Управління конфліктами 21
ВИСНОВКИ 26
ЛІТЕРАТУРА 27
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
27
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Також однією з численних характеристик конфліктів є його структурні та динамічні характеристики. Структурні характеристики конфлікту є статичними елементами, які могли б бути знайдені на “зрізі” конфлікту, а його динамічні характеристики пов’язані з тим які саме події відбуваються в конфлікті.
Структурні характеристики являють собою складові елементи конфлікту. Вони відображають компоненти, без яких його існування не можливе. Вилучення будь-якого компоненту із простору конфлікту або зводить його існування нанівець, або суттєво змінює характер конфлікту. До структурних компонентів конфлікту відноситься:
Сторони (учасники) конфлікту;
Умови конфлікту;
Предмет конфлікту;
Дії учасників конфлікту;
Результат конфлікту.
Розглянемо структурні компоненти докладніше.
Сторони (учасники) конфлікту.
Учасники конфлікту позначаються в термінах рольових позицій, в рамках яких здійснюється їх взаємодія в даній ситуації. Важливим - із точки зору виникнення і розвитку конфлікту вважаються інтереси учасників конфлікту, цілі, які вони переслідують, їх соціокультурні та індивідуально - психологічні особливості. Перехід учасників ситуації до конфліктної взаємодії починається з дії одного з них, того, хто проявляє ініціативу. Якщо і на інших стадіях конфлікту ініціатива дій частіше залишається за однією стороною, то вона може розглядатися як активна сторона, а інша – як пасивна [11, с.127-128].
Успішне вирішення конфлікту потребує врахування інтересів усіх учасників конфлікту. У цьому випадку важливо мати на увазі не тільки безпосередніх учасників – тих, між ким саме розвивається конфліктна взаємодія, але й інших осіб чиї інтереси можуть бути зачеплені даною ситуацією і чия позиція може мати вплив на результат конфлікту. В цілому, вони можуть розглядатися як пасивні учасники конфліктної ситуації.
Умови конфлікту.
Під умовами конфлікту розуміють обставини чи фактори, що визначають його характеристики і можливості його виникнення. Умови конфлікту, що входять в число його структурних характеристик, включають у себе умови його виникнення і розвитку. Загалом, під умовами виникнення розуміють об’єктивні особливості зовнішньої ситуації, які вважаються суттєвими для виникнення конфлікту. Р. Дарендорф, описуючи причини соціальних конфліктів, пише про “технічні”, “політичні” та “соціальні” умови виникнення конфліктів. У виникненні соціальних явищ, як правило, суттєву роль відіграють суб’єктивні фактори, пов’язані з людьми. І в цьому випадку дуже важко чи навіть не можливо визначити ті фактори, які можуть розглядатися як необхідні чи достатні для виникнення конфлікту.
Причини виникнення конфлікту пов’язані якимись конкретними діями учасників ситуації чи обставинами, що виникли. Виявити причину конфлікту – це значить зрозуміти, що саме в діях чи поведінці учасників привело до переходу їх взаємодії в конфліктні форми.
До умов перебігу конфліктів відносять фактори, що впливають на його розвиток. Конфлітологи відносять сюди фактори ситуації – соціокультурний контекст конфлікту, безпосередній ситуативний фон розвитку даної конфліктної ситуації тощо.
Предмет конфлікту.
Іноді також його називають об’єктом – це те, що стає об’єктом протиріч, несумісних претензій сторін. Предметом конфлікту може бути конкретний об’єкт, конкретна можливість (наприклад, одна путівка в санаторій на двох) чи деяка ціннісне ствердження, що виключає думку іншого або притримування певних правил. Предмет конфлікту – це саме те, через що дискутують, те, що стає об’єктом переговорів або боротьби учасників взаємодії. Предмет конфлікту, як правило, пов’язаний з цілями конфліктуючих сторін, але не всі їх цілі в конфлікті мають зв’язок із предметом конфлікту [7, с.182].
Дії учасників конфлікту.
Структурним компонентом конфлікту, без якого він просто не може існувати, є також дії його учасників. У сукупності вони утворюють те, що називається конфліктною взаємодією. Взаємонаправленість та взаємообумовленість дій учасників дозволяє говорити не стільки про дії окремих людей, скільки про їх взаємодію. Конфліктна взаємодія, по суті, і є основним змістом процесу конфлікту.
Результат конфлікту.
Результат конфлікту як структурний елемент являє собою завершальну стадію розвитку конфлікту.
У конфліктній взаємодії учасники переслідують певні цілі і пов’язані предметом конфлікту, взаємодією один на одного, збереженням обличчя тощо. Далеко не завжди вони повністю усвідомлюються учасниками ситуації і тим більше формулюються у термінах досягнення конкретних результатів.
Та, нажаль, структурні характеристики конфлікту, які є його необхідними компонентами, не дають можливості прогнозувати розвиток конфлікту. Тому із практичної точки зору більш суттєвим є розгляд дій учасників у контексті динамічних характеристик.
До динамічних характеристик конфлікту відносять стадії розвитку конфлікту й процесу, що виникають на різних його стадіях:
виникнення об’єктивної конфліктної ситуації;
усвідомлення її як конфліктної;
здійснення конфліктної взаємодії;
розв’язання конфлікту.
У більшості випадків конфлікт зумовлений об’єктивною ситуацією. Але певний час вона може не усвідомлюватися. Тому цю стадію названо стадією потенційного конфлікту. Об’єктивація здійснюється лише після усвідомлення об’єктивної ситуації як конфлікту. Саме усвідомлення породжує конфліктну поведінку. Та нерідко реальний конфлікт виникає тоді, коли об’єктивних умов конфлікту не має. Тому психологічного аналізу потребують передусім випадки неадекватного та удаваного конфлікту. Саме тому, що внутрішній аспект ситуації, яка виникає між учасниками конфлікту, зумовлює їхню реальну поведінку, важливо ретельно проаналізувати фактори, що спричиняють відхилення від реальності та механізми впливу цих відхилень на перебіг конфлікту.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.