1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
КРИМІНАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ТИПОВІ СЛІДЧІ СИТУАЦІЇ ПРИ ДТП
План
Розділ 1. Загальна кримінально-правова та криміналістична характеристика дорожньо-транспортних злочинів 10
1.1. Кримінально-правова характеристика ДТП 10
1.2. Причини виникнення ДТП 24
1.3. Загальна криміналістична характеристика ДТП 27
1.4. Огляд місця події та проведення допитів по справах ДТП 32
Висновок до 1 розділу 53
Розділ 2. Типові слідчі ситуації при розслідуванні окремих видів ДТП 56
2.1. Особливості розслідування зіткнень двох транспортних засобів 56
2.2. Розслідування зіткнень декількох транспортних засобів 60
2.3. Слідчі ситуації при розслідуванні ДТП за участю автомобілів-тягачів і автопоїздів 61
2.4. Особливості розслідування перекидання транспортних засобів 62
2.5. Розслідування наїздів на пішоходів 64
2.6. Особливість розслідування ДТП пов’язані із загибеллю дітей 66
2.7. Розслідування ДТП вчиненого у темний час доби 68
2.8. Особливості розслідування ДТП вчинених у сільській місцевості 70
Висновок до 2 розділу 83
Розділ 3. Судові експертизи у справах про ДТП 85
Висновок до 3 розділу 108
ВИСНОВКИ 110
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 119
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
127
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Автомобільний транспорт, взаємодіючи з людиною і природою, справляє на них негативний вплив: використовуються енергетичні і сировинні ресурси, забруднюється атмосфера, земля і водоймища, у великих кількостях споживаються кисень з атмосфери, а вібрації наносять великий збиток здоров'ю людини, тваринам і птахам. Не дивлячись на це автомобільний транспорт був і залишається найважливішим видом транспорту, заміни якому поки не знайдено і без якого, поки що, неможливе виробництво матеріальних цінностей. Тому, одним із головних завдань у даний час є вдосконалення його роботи і зниження його небезпеки.
Питаннями координації робіт по забезпеченню безпеки дорожнього руху займаються понад 30 різних міжнародних організацій. В рамках ООН питання безпеки дорожнього руху відносяться до компетенції Комітету з внутрішнього транспорту Європейської економічної комісії. У більшості випадків розробка заходів, направлених на підвищення безпеки дорожнього руху, базується на ретельному аналізі причин і умов виникнення ДТП, прогнозуванню розвитку ситуації, а також визначенню найбільш ефективних напрямків боротьби із аварійністю [42, с.34-35].
Специфічність даної категорії справ зумовила та обставина, що розслідування ДТП, у даний час, здійснюється спеціалізованими слідчими підрозділами, які створені практично у всіх районних і обласних центрах, а також у великих містах.
Дорожній рух, що включає просторове переміщення людей і вантажів, в цілому є не стихійним процесом, а результатом свідомої і керованої діяльності. Дорожній рух не слід розглядати тільки як діяльність розрізнених індивідуумів, оскільки це перш за все процес функціонування єдиної дорожньо-транспортної системи, єдиної системи забезпечення потреб дорожнього руху. Множинність учасників дорожнього руху свідчить про те, що в ньому стикаються інтереси людей, організацій і суспільства у цілому. Це викликає необхідність управління рухом як областю суспільних відносин.
Під безпекою руху розуміється стан даного процесу, що відображає ступінь захищеності його учасників від ДТП і їх наслідків. Проблемами безпеки руху, а значить і ДТП є: автомобілізація країни, стрімке підвищення інтенсивності дорожнього руху, збільшення серед водіїв питомої ваги водії молодих недосвідчених. До загальних проблем безпеки дорожнього руху відносять також психологічні можливості людини як водія і оператора, керівника технічним засобам. До загальних проблем, що впливають на безпеку дорожнього руху, можна віднести і економічні причини, такі як стрімке зростання цін на автомобілі і запасні частини до них. Людина, яка пересувається на старому і найчастіше несправному автомобілі (із-за неможливості придбати запасні частини), частіше стає суб'єктом ДТП.
Не дивлячись на значний комплекс заходів, що приймаються МВС України, іншими службами і відомствами, кількість кримінальних автоподій не скорочується. Значною залишається кількість ДТП, з місць яких водії ховалися. Не всі автодорожні злочини, що призвели до смерті потерпілого розкриваються. Це пояснюється відсутністю належної взаємодії підрозділів кримінального розшуку, низьким рівнем науково-технічного забезпечення процесу розкриття і розслідування ДТП.
Серйозним недоліком залишається низький рівень професійної підготовки співробітників органів внутрішніх справ, що спеціалізуються на розкритті і розслідуванні даного виду злочинів, однією з причин якої є відсутність достатньої кількості довідкової літератури по питаннях розслідування ДТП. Всі ці недоліки потребують доопрацювання.
З перетворенням України на правову державу, на перше місце виходять інтереси громадянина, далі суспільства, а потім держави.
Нові принципи забезпечення безпеки дорожнього руху у корені відрізняються від раніше діючих, в яких чітко є видимим пріоритет інтересів держави над інтересами громадянина. Такий підхід знаходив віддзеркалення і при конструюванні правових норм, регламентуючих відносини у сфері дорожнього руху. Єдиним винуватцем ДТП, як правило, визнавався водій, але не державні органи, які зобов'язані за своїм статусом створювати цивілізовані умови для забезпечення безпеки руху (будівництво доріг, інфраструктуру, організацію дорожнього руху, матеріальні засоби і так далі) [44, с.24].
Фундаментом правової системи діяльності по забезпеченню безпеки дорожнього руху є Закон України "Про дорожнiй рух" та „Правила дорожнього руху”. Правила відповідно до Закону України "Про дорожній рух" встановлюють єдиний порядок дорожнього руху на всій території України. Інші нормативні акти, що стосуються особливостей дорожнього руху (перевезення спеціальних вантажів, експлуатація транспортних засобів окремих видів, рух на закритій території тощо), повинні грунтуватися на вимогах цих Правил.
Отже, порядок експлуатації регламентується як Правилами дорожнього руху, так і іншими нормативними документами, що встановлюють, наприклад, вимоги до технічного обслуговування і огляду транспортних засобів, транспортування окремих вантажів, допуску водіїв до управління транспортом, зберігання транспортних засобів і так далі.
Порушення Правил дорожнього руху і експлуатації є матеріальним складом злочину, об'єктивна сторона якого включає дію або бездіяльність особи, керівника транспортного засобу, який і суперечить Правилам дорожнього руху, настання суспільне небезпечних наслідків, передбачених нормою кримінального закону, причинний зв'язок діяння і суспільно небезпечних наслідків.
Злочин може бути здійснений як дією, так і бездіяльністю. Порушення правил дорожнього руху може виражатися в перевищенні швидкості, непокорі сигналам світлофора і жестам регулювальника, недотриманням черговості проїзду перехресть, неправильному обгоні, ігнорування дорожніх знаків і так далі. До видів порушення правил експлуатації відносяться: експлуатація технічно несправних транспортних засобів, порушення правил перевезення пасажирів і вантажів і так далі.
Кримінальна відповідальність за порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами передбачена ст. 286 Кримінального кодексу України.
Стаття складається з трьох частин. У частині 1 ст. 286 КК описується об'єктивна сторона складу злочину. Це порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження.
У примітці до цієї статті перераховані транспортні засоби, на яких може бути вчинений цей злочин. До них відносяться всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і тролейбуси, а також мотоцикли та інші механічні транспортні засоби.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.