1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
Розділ 1. Закон попиту 5
Розділ 2. Споживчий вибір та бюджетне стримування. Правила максимізації корисності 9
Розділ 3. Гранична корисність та крива попиту 16
ВИСНОВКИ 25
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 27
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
27
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
І здоровий глузд, і глибокий науковий аналіз свідчать, що кількість товару, який люди купують, залежить від його ціни. Чим вища ціна на певний товар, тим менше людей захоче його купити. Чим нижча ринкова ціна товару, тим більше одиниць цього товару буде придбано.
Існує чіткий взаємозв'язок між ринковою ціною товару і величиною попиту на нього за інших однакових умов. Цей взаємозв'язок між ціною та кількістю купленого товару називають схемою попиту, або кривою попиту [4, с. 143].
Таблиця 1.1 це гіпотетична схема попиту на кукурудзу. За будь-якої ціни можна визначити кількість кукурудзи, яку. споживачі купують. Наприклад, за ціни 5 дол. за бушель покупці куплять 9 млн. бушелів на рік.
За нижчої ціни буде куплено більше кукурудзи. Так, за ціни 4 дол. кількість кукурудзи, яку куплять, дорівнює 10 млн. одиниць. За ще нижчої ціни (Р) — 3 дол. — величина попиту (Q) ще більша, а саме 12 млн. тощо. Можна визначити величину попиту за будь-якої ціни, відображеної у табл. 1.1.
Схема попиту кукурудзу
(1) Ціна (дол. за бушель) Р (2) Величина попиту (млн.бушелів на рік) Q
А 5 9
В 4 10
С 3 12
D 2 15
Е 1 20
Таблиця 1.1. Схема попиту відображає залежність попиту від ціни.
За кожної ринкової ціни покупці бажатимуть купити певну кількість кукурудзи. При падінні ціни на кукурудзу величина попиту на неї зростатиме.
Крива попиту.
Графічне зображення схеми попиту називають кривою попиту. Криву попиту подано на рис. 1.1, на якому по горизонтальній осі відкладено величину попиту на кукурудзу, по вертикальній — ціну на неї. Зауважте, що кількість і ціна перебувають в оберненій залежності: Q збільшується, коли Р зменшується. Крива опускається вниз зліва направо. Ця її важлива властивість називається законом спадного попиту. Закон грунтується на здоровому глузді, а також на економічній теорії. Він емпірично перевірений та підтверджений для всіх товарів — зерна, бензину, легкових автомобілів, заборонених законом наркотиків тощо [12, с.166].
Закон спадного попиту. Коли ціна на товар зростає (а решта факторів залишається без змін), покупці починають купувати менше цього товару. Аналогічно, коли ціна зменшується, то за інших однакових умов величина попиту зростає.
Крива попиту на кукурудзу
Закон спадного попиту можна проілюструвати на прикладі персональних комп'ютерів. На початку 80-х років ціна на персональні комп'ютери була астрономічною і тільки найбагатші могли купувати їх. Люди використовували друкарські машинки чи ручки, щоб писати, а розрахунки виконували вручну. Навіть сьогодні в бідних країнах, наприклад, в Індії, лише найбагатші фірми і банки оснащені персональними комп'ютерами.
Однак ціни на персональні комп'ютери за останнє десятиліття різко впали. Все більше і більше людей змогли їх придбати. Комп'ютери почали широко використовувати для роботи, навчання чи розваг. Ця історія проливає світло на одну з важливих причин дії закону спадного попиту: нижчі ціни сприяють появі нових покупців.
Крім цього, зменшення ціни породжує додаткові покупки тими самими покупцями. Наприклад, коли вода дуже дорога, ми купуємо її стільки, скільки необхідно лише для пиття. Коли ціна на неї зменшується, то купуємо більше води — щоб і помитися. За ще нижчої ціни поливаємо квіти і використовуємо воду практично в усіх можливих випадках. І, навпаки, підвищення ціни на товар призведе до того, що купуватимуть його менше [13, с.251-252].
Чому величина попиту зменшується у разі підвищення ціни? Через дві основні причини. Перша — це ефект заміщення. Коли ціна на певний товар зростає, я, звичайно, прагну замінити його іншим аналогічним дешевшим товаром. Коли ціна на яловичину зростає, я їстиму більше курчат. Друга причина — це ефект доходу. Цей фактор вступає в гру через те, що коли ціна зростає, кожен стає дещо біднішим, ніж раніше. Якщо вдвічі зростуть ціни на бензин, то фактично мій доход зменшиться. Тому, звичайно, я зменшу своє споживання бензину та інших товарів.
Наш аналіз попиту відносився до кривої попиту. Але чий це попит? Мій? Ваш? Кожного? Фундаментальну основу попиту становлять індивідуальні потреби і смаки. Проте, коли аналізуємо ціну і кількість товарів певного ринку, то звертаємося до ринкового попиту, який являє собою суму всіх індивідуальних попитів. Криву ринкового попиту отримаємо, коли додамо величини попиту всіх індивідів за кожної нової ціни. В цьому розділі увагу зосередим виключно на ринковому попиті.
Що визначає ринковий попит на кукурудзу, легкові автомобілі чи комп'ютери? До уваги досі не брався вплив інших факторів, а розглядалася тільки власна ціна товару. Проте є й інші не менш важливі фактори: середній рівень доходу, чисельність населення, ціни і доступність споріднених товарів, смаки населення тощо.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.