1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
1. Основи вчення Фоми Аквінського 4
2. Вчення Фоми Аквінського про державу 7
3. Фома Аквінський про право 11
Висновок 14
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
15
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Протягом усієї політичної історії західноєвропейського середньовіччя йшла запекла боротьба між римо-католицькою церквою, папством, світськими феодалами (у першу чергу монархами) за чільну роль у суспільстві. Відповідно й однією з центральних проблем тодішнього політико-юридичного знання виявилося питання про те, яка влада (організація) повинна мати пріоритет: духовна (церква) або світська (держава).
У 26 років Фома став магістром теології і викладав її в університетах Парижа. На той час Фома розробив вже в загальних рисах свою систему “покатоличеного” арістотелізму - томізму, як стали називати це вчення За іменем автора. Фома визнає відмінність між філософією і теологією, але вбачає її лише в методах досягнення результатів. Що ж до предмета, то він відрізняється у філософії і теології лише частково. Фома визнає, що деякі з догматів теології можуть бути доведені філософією / буття бога, безсмертя людської душі тощо).
Більшість догматів проте, не підвладні філософським засобам доведення, тому що вони “надрозумні”, тобто цілком раціональні з позиції “божественного розуму” який набагато переважає людський розум.
Фома тлумачить людину як неповторну індивідуальну істоту, що знаходить свій вияв у неповторності індивідуальної людської душі. Індивідуальність ця зберігається в безсмертній душі і після смерті тіла.
“Повна” субстанція людини потребує єдності душі і тіла, так само як і їх неповторності виявляє певну гуманістичну тенденцію в міркуваннях “ангельського доктора”.
Фома Аквінський намагався поставити філософію на службу реглігії, між знаннями і вірою, доводячи можливість гармонії між ними, а також необхідність їх співіснування. Відповідно він розрізнив істини розуму і одкровення.
Для нього це були найвищі істини, які недоступні свідомості і можуть бути досягнені тільки через віру.
Таким чином Фома виступає з одного боку проти Тертуліана: ”Вірю тому, що абсурдно” який відкидав значимість розуму у справах віри, з іншого боку підтримує Абеляра, який доводив, що релігійні догми не мають суперечити розуму. Критикуючи попередні світоглядні системи, Фома стверджував, що світовий рух передбачає не першорушія, а цілеспрямованість у світі - мету.
Фома - поміркований реаліст, він вважав, що загальні поняття первинні щодо речей, виступав проти крайнього реалізму, який вів до пантеїзму.
Вся філософія Фоми була спрямована на збереження і зміцнення влади католицької церкви.
За своїми поглядами Фома переконаний монархіст. Він вважав государя не тільки правителем, а й творцем держави. Верховну волю папи, його владу він розглядав як “Божу волю”, а самого папу як намісника бога.
Він рішуче виступав проти соціальної нерівності людей.
На сучасному етапі розвитку філософії його вчення трансформувалось у філософську течію “неотолізм”.
Політико-правова концепція Фоми Аквінського була ґрунтовною апологією західноєвропейського феодалізму. Не тільки виправдання страт і гонінь єретиків, але і принципове обґрунтування церковного контролю за розвитком науки і філософії, підпорядкування останньої догмам католицизму, панування і підпорядкування в одну з основ світобудови, прославляння ієрархії як універсального принципу будови суспільства і природи, обґрунтування феодального права як божественного встановлення, що вичерпує аргументації "рабства" (тобто кріпосництва), концепція держави, що вміщає теократичні устремління католицької церкви, - усе це визначило панування вчення Фоми Аквінського в католицькій феодальній ідеології, аж до проголошення його "святим", "ангельським доктором".
Фома Аквінський - неабиякий і войовничий захисник папства, феодально-монархічного ладу, непримиренний стосовно їхніх ворогів. Особливо люто обрушувався він на єретиків, призиваючи влади безжалісно розправлятися з ними. "Псувати релігію, від якої залежить життя вічне, набагато більш тяжкий злочин, чим підробляти монету, що служить для задоволення потреб тимчасового життя. Отже, якщо фальшивомонетників, як і інших лиходіїв, світські государі справедливо карають смертю, ще справедливіше страчувати єретиків, коли їх викрито в єресі...".
Ретельність Фоми Аквінського було оцінено римсько-католицькою церквою. У 1323 році його зараховують до лику святих, а в 1879 році вчення Фоми Аквінського оголошено "єдино істиною філософією католицизму".
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.