1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
1. Формування поглядів Ібн Халдуна 4
2. Держава та право у вченні Ібн Халдуна 6
ВИСНОВКИ 10
використана література 11
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
12
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
ІБН ХАЛДУН (1332–1406), арабо-мусульманский історик, філософ, державний діяч. Народився в Тунісі в 1332 році. Вихідець із знатного туніського роду, Ібн Халдун, почавши кар'єру придворним писарем, став професійним політиком, займав в Північній Африці і Гранаді посади радника, посла, міністра. У віці 43 років залишив заняття політикою і присвятив себе науковій праці і читанню лекцій, в яких висловлював своє вчення. Вороже відношення до нього туніських богословів змусило Ібн Халдуна бігти до Каїру, де він був призначений на пост верховного каді малікитів. В кінці життя недовгий час знаходився на службі у Тамерлана. Повернувшись до Каїру, помер 17 березня 1406.
Обширна Автобіографія, яку Ібн Халдун писав протягом всього життя, а також його праці свідчать про його знайомство з основними науковими знаннями своєї епохи. Свідок занепаду блискучої арабської цивілізації, Ібн Халдун спробував не просто описати події, що відбувалися, а представити їх в системі, що фіксує причинний зв'язок подій. Нове бачення історії викладене Ібн Халдуном в його праці Книга повчальних прикладів і зведення з історії арабів, персів, берберів і інших сучасних народів (є і інші варіанти перекладу). Ібн Хальдун був єдиним арабським істориком, що знав про існування Римської республіки (всі інші, грунтуючись на візантійських джерелах, починали історію Риму з Цезаря), і один з небагатьох авторів, що використав латинські і єврейські тексти в арабських перекладах. Особливий інтерес представляє написане в 1375–1378 введення до праці – Мукаддіма (Пролегомени), що містить виклад поглядів Ібн Халдуна на природу суспільства і держави.
Свої роздуми над цими проблемами Ібн Халдун починає з визначення суті людини, що з'явилася услід за твариною і «наділене здібністю до мислення і розумом, що підняв її над світом мавпи». Людина – істота суспільна. Вона не має багатьох якостей, які допомагають тваринам, та зате має руки, розум, знаряддя праці, а також користується «спільністю життя», взаємодопомогою, що забезпечують їй захист. Наділена цими можливостями людина, освоюючи природу, створює світ культури і себе саму як людину культури (умран). Ібн Халдун виділяє два основні типи, або фази в розвитку людських об'єднань, які визначаються характером виробництва засобів існування, їх розподілу і споживання. Перша фаза – це «бадава», життя, пов'язане з скотарством і землеробством. Друга, пізніша фаза – «хадара», життя міське. У першому типі виробництва праця, обмежена примітивними знаряддями, проводить тільки необхідний для підтримки життя продукт, чим визначається і її рівний розподіл між членами колективу. Проте при деякому надлишку продукту рівність порушується, відбувається утворення нерівних груп, класів (тютюну). З появою надлишку зв'язаний і перехід до другого типу виробництва – торгово-ремісничому і, відповідно, до міського життя. Праця ускладнюється, вимагає участі в ній більшого числа людей, створюючи нову і додаткову вартість продукту, породжує розкіш і прагнення до неї, а також матеріальну базу для зростання населення.
Іншим аспектом відміченого процесу є перехід від «асабій» до «мулк», від родоплемених відносин до відносин, які визначаються владою, володінням, зосередженням розкоші в руках володаря і його наближених. З часом влада відособляється, виникає держава (давла) – група людей, що володіють владою і що захищають її з допомогою вже не родичів, а найманої сили. Проте подальше зростання розкоші і посилення влади-держави приводить до збільшення податків і оббирання підданих, наслідком чого стає руйнування економіки, вдач і кінець кінцем занепад і загибель цивілізації. Таким чином, констатує Ібн Халдун, цивілізація проходить природний, закономірний шлях від виникнення через розквіт до занепаду і зміни її іншою цивілізацією, що знаходиться у фазі «асабій». Цей шлях могутньої у минулому і переживаючої розпад цивілізації Магріба і проаналізований Ібн Халдуном в Мукаддімі.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.