1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Вступ 3
1. Схожість і відмінність «соціального організму» і біологічного 4
2. Класифікація і типологія еволюційних процесів 6
3. Політичні погляди Герберта Спенсера 9
Висновок 13
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 14
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
14
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Концепція інститутів відтворює образ суспільства по аналогії з біологічним організмом. Спенсер, мабуть, усвідомлював умовність такої аналогії, але постійно користувався порівняннями типу: «кров'яні частинки уподібнюються грошам», «різні частини соціального організму, подібно різним частинам індивідуального організму, борються між собою за їжу і одержують більшу або меншу кількість її, дивлячись по більшій або меншій своїй діяльності».
Спенсер підкреслював не стільки матеріальну схожість, скільки схожість принципів системної організації, прагнув з'єднати організм, розчинювальний індивіда в суспільстві, з своїм крайнім індивідуалізмом буржуазного ліберала. Ця суперечність була джерелом всіх його теоретичних труднощів і компромісів. Спенсер схилявся до визнання суспільства як особливого буття, указував на те, що основні його властивості відтворюються в часі і просторі, не дивлячись на зміну поколінь.
Він витратив багато зусиль, визначаючи специфічні риси «соціального організму» і виявляючи загальні системні принципи, що роблять його схожим на біологічні системи:
Суспільство, як і біологічний організм, нарощує масу (чисельність населення, матеріальні ресурси і ін.).
Як і у разі біологічної еволюції, зростання маси приводить до ускладнення структури.
Ускладнення структури супроводиться диференціацією функцій, виконуваних окремими частинами.
В обох випадках має місце поступове посилення взаємозалежності і взаємодії частин.
Як і в біологічних організмах, ціле завжди більш стійко, ніж окремі частини, стабільність забезпечується збереженням функцій і структур.
Спенсер не тільки уподібнював суспільство організму, але і свою біологію наповнював соціологічними аналогіями. Намагаючись уникнути грубого редукціонізмуа, до якого було таке схильне багато еволюціоністів, Спенсер використовує термін «надорганізм», підкреслює автономію індивіда, на відміну від Конта Спенсер різко критикує органіцизм, звертає увагу на істотні відмінності соціального і біологічного організму:
На відміну від біологічного організму, створюючого «тіло», має конкретну форму, елементи суспільства розсіяні в просторі і володіють значно більшою автономією.
Ця просторова неуважність елементів робить необхідною символічну комунікацію.
В суспільстві немає єдиного органу, що концентрує здатність відчувати і мислити.
Суспільство відрізняє просторова мобільність елементів структури.
Але головне в тому, що в біологічному організмі частини служать для цілого, тоді як в суспільстві ціле існує ради частин. Суспільство, по Спенсеру, існує для блага своїх членів, а не члени його існують для блага суспільства.
Спенсер не цілком усвідомлював, що утилітаристська антропологія не узгоджується з організмом. Він пропонував компромісне рішення: на ранніх етапах еволюції природна конституція людини визначає властивості соціального агрегату, в подальшому вирішальну роль в соціальній еволюції грають властивості цілого. Проблема відносин індивіда і суспільства розв'язувалася посиланням на їх взаємодію. За часів Спенсера було важко запропонувати більш конкретне рішення проблеми, оскільки соціальна психологія як наука ще не існувала.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.