1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 3
1. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства 4
2. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства 8
3. Формування структури служби маркетингу на підприємстві 11
ВИСНОВКИ 24
Використана література 25
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
21
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
У сучасному розвитку виробництва маркетинг розглядається як провідна функція управління, визначає не тільки ринкову, але й виробничу політику підприємства. Ціль комплексної системи керування, заснованої на принципах маркетингу, - забезпечення вирішення поставлених підприємством завдань (науково-технічних, виробничих, комерційних і збутових) з урахуванням наявних ресурсів (матеріальних, фінансових, людських й ін.). Маркетинг, як система керування, і як особлива діяльність зокрема повинна забезпечувати:
надійну, достовірну інформацію про ринок, структуру й динаміку потреби й попиту, смаках і бажаннях споживачів, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування підприємства;
створення такого товару, товарних асортиментів, що відповідає вимогам ринку, краще, ніж товар конкурента задовольняє попит, вирішує проблему споживача;
необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль над сферою реалізації. [6, c. 119].
Маркетинг, як інструмент підвищення обґрунтованості прийнятих господарських рішень по різних питаннях виробничої, науково-технічної, фінансової й збутової політики, повинен займати провідне місце в системі управління підприємством.
Маркетинг відіграє провідну роль у забезпеченні високої якості продукції, що відповідає вимогам споживачів. Функція маркетингу посідає перше місце в «петлі якості».
Відповідно до зазначених міжнародних стандартів життєвий цикл продукції включає 11 етапів: маркетинг, пошук і вивчення ринку; проектування й розробка технічних вимог, розробка продукції; матеріально-технічне постачання; підготовка й розробка виробничих процесів; виробництво; контроль, проведення випробувань й обстежень; пакування й зберігання; реалізація й розподіл продукції; монтаж й експлуатація; технічна допомога й обслуговування; утилізація після використання.
Отже, система керування будь-якого підприємства повинна будуватися відповідно до цих етапів життєвого циклу продукції, і провідне місце в системі керування повинне бути відведене службам маркетингу.[9, с. 47]
Таблиця 1.1.
Еволюція функції маркетингу в діяльності підприємства
Роль функції
маркетингу
Основна спрямованість виробничої діяльності
Роль
споживача
Маркетинг – одна з рівних функцій у діяльності підприємства
Виробничо - збутова
Відсутня
Маркетинг – більш важлива функція в діяльності підприємства
Збутова
Відсутня
Маркетинг – найбільш важлива функція в діяльності підприємства по встановленню зв'язку зі споживачами
Товарна
Споживач перебуває в центрі уваги служби маркетингу
Маркетинг – головна функція в діяльності підприємства
Задоволення
запитів споживачів
Споживач виконує диференційовану контрольну функцію
Маркетинг – інтегруюча функція всієї діяльності підприємства
Єдина скоординована політика по задоволенню запитів споживачів
Споживач виконує всеохоплюючу контрольну функцію
Для забезпечення повного господарського розрахунку, самофінансування й розвитку самостійності підприємств в умовах ринкової економіки, повинна бути принципово змінена система керування ними для того, щоб їхня діяльність була спрямована на задоволення попиту на ту або іншу продукцію з необхідними споживчими властивостями. Для цього організаційні структури керування підприємств повинні включати елементи, що реалізують завдання по вивченню попиту, організації оптової торгівлі й післяпродажного обслуговування продукції за схемою: вивчення попиту ® планування ® виконання (розробка конструкції, технологічна підготовка виробництва, виготовлення) ® реклама ® збут ® технічне обслуговування в споживача ® контроль задоволення попиту і якості ® вплив на проектування й виробництво шляхом зворотного зв'язку (системи маркетингу). Власне кажучи, новий господарський механізм народжує нові й відкидає непотрібні функції, а якщо це так, то повинні відмирати елементи старих організаційних структур і з'являтися нові, які й повинні виконувати ці нові функції.
На основі аналізу тенденцій розвитку організаційних структур керування підприємств й їхніх об'єднань при впровадженні маркетингу можна зробити наступні висновки:
В умовах ринкової економіки підприємства і їхніх об'єднань повинні створювати служби маркетингу з функціями вивчення ринків збуту й визначення попиту на продукцію підприємства, вимог споживачів до неї, забезпечення її конкурентноздатності, організації реклами, збуту й сервісного обслуговування.
Служби маркетингу повинні мати стійкі й тісні, прямі й зворотні зв'язки з усіма іншими підрозділами підприємства й робити на них постійний вплив для того, щоб забезпечувалося безумовне виконання вимог споживачів до якості, функціональному призначенню й іншим споживчим властивостям продукції, її виробництво в необхідному для ринку обсязі й асортиментах; сучасне і якісне фірмове обслуговування; досягнення запланованого обсягу прибутку.
Всі працівники підприємств повинні залучатися для розробки й реалізації мети, стратегії й тактики маркетингу.
Варто постійно доводити до свідомості всіх працівників, що маркетинг не ставиться тільки до збуту продукції, а в корені змінює всю систему керування, і орієнтує кожну службу й кожного працівника на досягненні кінцевої мети підприємства.
Організація керування на принципах маркетингу необхідна навіть в умовах дефіциту, тому що виключає можливість випускати продукцію, що не відповідає потребам і потребам споживачів.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.