1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
ВСТУП 3
1. Процес маркетингових інформаційних досліджень 4
2. Первинні дані в інформаційному забезпеченні маркетингової діяльності 9
3. Підготовка і проведення збору інформаційних даних 13
ВИСНОВКИ 15
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 17
Інтервал:
1,3
Кількість сторінок:
17
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Процес маркетингового дослідження включає ряд операцій: 1) визначення проблеми; 2) аналіз вторинної інформації; 3) одержання первинної інформації; 4) підготовка і проведення збору інформаційних даних; 5) аналіз даних; 6) рекомендації і використання результатів.
Всі дії виконуються у визначеному порядку, наприклад, вторинна інформація не вивчається доти, поки фірма не визначить проблему або питання, що повинні бути вивчені, а первинна інформація не збирається доти, поки не буде старанно вивчена вторинна. Первинні дані потрібні не завжди, у багатьох випадках фірми спроможні розв'язати свої проблеми і без них. Тільки якщо вторинна інформація виявиться недостатньою, фірма повинна збирати первинні дані. Нижче описується процес маркетингового дослідження.
Визначення проблеми - це формулювання предмета маркетингового дослідження.
Без цього можна зібрати непотрібну і дорогу інформацію і скоріше заплутати, чим прояснити проблему. Гарне виконання цієї операції орієнтує на збір і аналіз конкретної інформації, потрібної для ухвалення рішення.
Якщо дослідник точно не знає, що потрібно вивчити, варто провести
попередню проробку.
Її ціль - чітко визначити проблему, використовуючи неформальний аналіз. Після цього повинно бути проведено
заключне дослідження
- структуризований збір даних і аналіз для вирішення конкретної задачі або досягнення конкретної цілі. Попереднє дослідження не стільки сильно структуроване, як заключне.
Вторинна інформація
являє собою дані, зібрані раніше для цілей, відмінних від пов'язаних із вирішенням досліджуваної проблеми. Незалежно від того, чи достатня вона для рішення, її низька ціна і відносно швидка доступність вимагають, щоб первинні дані не збиралися до завершення ретельного пошуку повторної інформації. Щоб оцінити її загальну цінність, дослідник повинний зіставити її переваги і хиби.
Вторинна інформація має такі
загальні переваги:
недорога, оскільки не потрібний збір нових даних (це відноситься, зокрема, до матеріалів фірм, галузевим публікаціям, урядовим виданням, періодичної преси і т.д.);
інформація звичайно збирається швидко (матеріали фірм, галузеві й урядові видання, монографії, періодичні публікації, що зберігаються в бібліотеках, можуть бути зібрані і проаналізовані практично негайно, у той час як для одержання первинних даних, як відзначають американські маркетологи, може знадобитися декілька місяців;
часто є кілька джерел інформації
(це
дозволяє виявляти різноманітні підходи, одержувати великі обсяги інформації і зіставляти дані). Використовуючи первинну інформацію, можна звичайно одержати лише обмежений об’єм відомостей; джерела інформації (наприклад, урядові) можуть містити дані, що фірма не може сама одержати; інформація, зібрана з незалежних джерел, як правило, дуже достовірна;
вона допомагає в ситуаціях, коли потрібний попередній аналіз (пошук вторинної інформації також часто дозволяє досліднику конкретизувати задачі перед збором первинних даних. Більш того, завдяки вторинній інформації може бути отримано більш комплексне уявлення про аналізовані проблеми).
Вторинна інформація має ряд
загальних
недоліків
:
наявна інформація може не підходити для цілей проведеного дослідження в силу своєї неповноти, занадто загального характеру і т.д. (це пояснюється тим, що вона спочатку збиралася для інших цілей). Наприклад, одиниці виміру можуть відрізнятися від необхідних; фірмі можуть бути необхідні регіональні або місцеві дані, у той час як вторинна інформація може носити більш узагальнений характер або ж дані по галузевому збуту не розбиті по вікових групах, рівням прибутків і професіям споживачів і ін.;
вторинна інформація може бути застарілою (у силу того, що інформація збиралася раніше для інших цілей, вона вже може пережити термін своєї “цінності”; статистичні дані, зібрані декілька років тому, і висновки з них уже можуть бути недостовірними. Наприклад, перепис населення в США проводиться раз у десять років, перепис роздрібної торгівлі -
раз
у п'ять років і т.д.;
методологія, що лежала в основі збору даних (наприклад, розмір вибірки, термін виконання дослідження), може бути невідомою (ступінь достовірності, із яким збиралася, аналізувалася і давалася вторинна інформація, може бути недостатнім);
у результаті приходиться самостійно визначати, чи збиралися дані об'єктивно без перекручувань. Це особливо важливо, коли дослідник був зацікавлений у результатах. Тому варто вивчати не тільки кінцеві результати, але і фактичні дані, приведені докази і т.д.;
можуть публікуватися не всі результати дослідження (часто це пов'язано з небажанням дати інформацію конкурентам. У зв'язку з цим варто проаналізувати можливі пропуски, а також зіставити різноманітні джерела і спиратися лише на ті, у яких краща репутація з погляду повноти і достовірності;
можуть існувати суперечливі дані (це може зажадати збору нової (первинної) інформації;
оскільки багато дослідницьких проектів не
можуть бути повторені, надійність інформації не
завжди
відома.
Джерела
.
Існують два основних види вторинної інформації: внутрішня і зовнішня. Внутрішню вторинну інформацію можна одержати в рамках компанії, зовнішню - із джерел поза фірмою.
А)
Внутрішня вторинна інформація.
До того як почати витрачати час і засоби на пошук зовнішньої вторинної інформації або збір первинних даних, дослідник повинний вивчити інформацію, наявну усередині компанії: бюджети, дані про збут, дані про прибуток і збитки, рахунки клієнтів, дані про записи, результати попередніх досліджень.
На початку року більшість фірм розробляє бюджети на 12 місяців, засновані на прогнозах збуту. У них визначаються планові витрати на кожний товар або послуги протягом року. Бюджет і досягнення фірмою бюджетних цілей (відповідність розробленому плану витрат) є гарними джерелами вторинної інформації.
Дані збуту часто використовують як показники успіхи. Аналізуючи продаж по відділеннях, асортиментним групам, окремим продуктам, географічним регіонам, продавцям, часу дня, дням тижня й інших чинників і співставляючи ці продажі з попередніми періодами часу, маркетолог може виміряти результативність. Якщо розглядати тільки дані збуту, можна схибити, оскільки збільшення продажів не завжди відбиває більш високі прибутки. Ці дані повинні використовуватися у зв'язку зі статистикою прибутку і збитків.
Дані про прибуток і збитки містять великий об’єм інформації. По тому, чи досягнутий запланований прибуток, можна оцінити реальні результати. Є можливість виявити тимчасові тенденції в успіху компанії; аналізувати прибуток по окремих підрозділах, продавцям і товарам; виявити сильні і слабкі сторони в маркетинговій програмі фірми на основі детальної розбивки прибутку і збитків і привести до поліпшень.
Рахунки клієнтів інформують про рух запасів, продажів по регіонах, максимальних періодах збуту, обсягах збуту і продажах по категоріях споживачів. Наприклад, клієнтів, що одержують товари в кредит, можна проаналізувати по географічних районах, наявним зобов'язанням, періодам погашення, статі, віку або іншим демографічним показникам.
Дані про запаси показують об’єм придбаної продукції, виробництва, запасів, відвантажень і продажів протягом року. Планування запасів поліпшується, коли відомий термін виконання замовлення і визначений належний рівень страхових запасів.
Повідомлення попередніх дослідників, засновані на результатах минулих маркетингових розробок, часто зберігаються для майбутнього використання. Коли робота використовується вперше, вона являє собою первинні дані.
Подальші посилання на звіти вторинні, оскільки вони використовуються не для початкової цілі.
При оцінці значимості дослідження варто враховувати термін його підготування.
Письмові повідомлення (поточна інформація, що зберігається компанією) можуть збиратися керівництвом, особами, що займаються маркетингом, торговим персоналом і ін. Серед інформації, доступної з письмових повідомлень, можна відзначити стандарти для визначення результативності маркетингу і скарги споживачів.
Б)
Зовнішня вторинна інформація.
Якщо дослідницька проблема не була вирішена за допомогою внутрішньої вторинної інформації, фірма повинна використовувати зовнішні джерела - урядові і неурядові.
Уряд збирає і розсилає великий обсяг статистичного й описового матеріалу по таких питаннях, як надання франшиз, ціноутворення, кредит, гарантії продукції і нечесні методи торгівлі. Ці матеріали звичайно поширюються безплатно або продаються за номінальні суми. При використанні урядових даних, особливо результатів переписів, варто враховувати термін їх проведення. У багатьох випадках існує визначений період спізнювання при їхній публікації.
Існують три джерела вторинної неурядової інформації: 1) періодичні видання; 2) книги, монографії й інші неперіодичні публікації; 3) комерційні дослідницькі організації.
Періодичні видання
містять статті по різноманітних аспектах маркетингу, публікуються фаховими асоціаціями, традиційними видавничими компаніями або галузевими асоціаціями і доступні або в бібліотеках, або через підписку.
Книги,
монографії й інші нерегулярні видання публікують багато організацій.
Комерційні
дослідницькі організації проводять
періодичні і разові дослідження
і надають їхні результати клієнтам за плату. Ціна може бути як досить низкою, так і доходити до декількох десятків тисяч доларів - у залежності від обсягу інформації. Цей тип дослідження вторинний, якщо фірма виступає як передплатник і спеціально для неї робити нічого не треба. Ряд великих комерційних організацій спеціалізується на продажі вторинної інформації і ряду послуг за меншу плату, чим якби дані збиралися винятково для використання даною компанією.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.