1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
1. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства 4
2. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства 4
3. Формування структури служби маркетингу на підприємстві 7
ВИСНОВКИ 20
Використана література 21
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
21
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
У сучасному розвитку виробництва маркетинг розглядається як провідна функція управління, визначає не тільки ринкову, але й виробничу політику підприємства. Ціль комплексної системи керування, заснованої на принципах маркетингу, - забезпечення вирішення поставлених підприємством завдань (науково-технічних, виробничих, комерційних і збутових) з урахуванням наявних ресурсів (матеріальних, фінансових, людських й ін.). Маркетинг, як система керування, і як особлива діяльність зокрема повинна забезпечувати:
надійну, достовірну інформацію про ринок, структуру й динаміку потреби й попиту, смаках і бажаннях споживачів, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування підприємства;
створення такого товару, товарних асортиментів, що відповідає вимогам ринку, краще, ніж товар конкурента задовольняє попит, вирішує проблему споживача;
необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль над сферою реалізації. [6, c. 119].
Маркетинг, як інструмент підвищення обґрунтованості прийнятих господарських рішень по різних питаннях виробничої, науково-технічної, фінансової й збутової політики, повинен займати провідне місце в системі управління підприємством.
Маркетинг відіграє провідну роль у забезпеченні високої якості продукції, що відповідає вимогам споживачів. Функція маркетингу посідає перше місце в «петлі якості».
Відповідно до зазначених міжнародних стандартів життєвий цикл продукції включає 11 етапів: маркетинг, пошук і вивчення ринку; проектування й розробка технічних вимог, розробка продукції; матеріально-технічне постачання; підготовка й розробка виробничих процесів; виробництво; контроль, проведення випробувань й обстежень; пакування й зберігання; реалізація й розподіл продукції; монтаж й експлуатація; технічна допомога й обслуговування; утилізація після використання.
Отже, система керування будь-якого підприємства повинна будуватися відповідно до цих етапів життєвого циклу продукції, і провідне місце в системі керування повинне бути відведене службам маркетингу.[9, с. 47]
Таблиця 1.1.
Еволюція функції маркетингу в діяльності підприємства
Роль функції
маркетингу
Основна спрямованість виробничої діяльності
Роль
споживача
Маркетинг – одна з рівних функцій у діяльності підприємства
Виробничо - збутова
Відсутня
Маркетинг – більш важлива функція в діяльності підприємства
Збутова
Відсутня
Маркетинг – найбільш важлива функція в діяльності підприємства по встановленню зв'язку зі споживачами
Товарна
Споживач перебуває в центрі уваги служби маркетингу
Маркетинг – головна функція в діяльності підприємства
Задоволення
запитів споживачів
Споживач виконує диференційовану контрольну функцію
Маркетинг – інтегруюча функція всієї діяльності підприємства
Єдина скоординована політика по задоволенню запитів споживачів
Споживач виконує всеохоплюючу контрольну функцію
Для забезпечення повного господарського розрахунку, самофінансування й розвитку самостійності підприємств в умовах ринкової економіки, повинна бути принципово змінена система керування ними для того, щоб їхня діяльність була спрямована на задоволення попиту на ту або іншу продукцію з необхідними споживчими властивостями. Для цього організаційні структури керування підприємств повинні включати елементи, що реалізують завдання по вивченню попиту, організації оптової торгівлі й післяпродажного обслуговування продукції за схемою: вивчення попиту ® планування ® виконання (розробка конструкції, технологічна підготовка виробництва, виготовлення) ® реклама ® збут ® технічне обслуговування в споживача ® контроль задоволення попиту і якості ® вплив на проектування й виробництво шляхом зворотного зв'язку (системи маркетингу). Власне кажучи, новий господарський механізм народжує нові й відкидає непотрібні функції, а якщо це так, то повинні відмирати елементи старих організаційних структур і з'являтися нові, які й повинні виконувати ці нові функції.
На основі аналізу тенденцій розвитку організаційних структур керування підприємств й їхніх об'єднань при впровадженні маркетингу можна зробити наступні висновки:
В умовах ринкової економіки підприємства і їхніх об'єднань повинні створювати служби маркетингу з функціями вивчення ринків збуту й визначення попиту на продукцію підприємства, вимог споживачів до неї, забезпечення її конкурентноздатності, організації реклами, збуту й сервісного обслуговування.
Служби маркетингу повинні мати стійкі й тісні, прямі й зворотні зв'язки з усіма іншими підрозділами підприємства й робити на них постійний вплив для того, щоб забезпечувалося безумовне виконання вимог споживачів до якості, функціональному призначенню й іншим споживчим властивостям продукції, її виробництво в необхідному для ринку обсязі й асортиментах; сучасне і якісне фірмове обслуговування; досягнення запланованого обсягу прибутку.
Всі працівники підприємств повинні залучатися для розробки й реалізації мети, стратегії й тактики маркетингу.
Варто постійно доводити до свідомості всіх працівників, що маркетинг не ставиться тільки до збуту продукції, а в корені змінює всю систему керування, і орієнтує кожну службу й кожного працівника на досягненні кінцевої мети підприємства.
Організація керування на принципах маркетингу необхідна навіть в умовах дефіциту, тому що виключає можливість випускати продукцію, що не відповідає потребам і потребам споживачів.
2
. Формування структури служби маркетингу на підприємстві
Основна задача служби маркетингу полягає в тому, щоб тримати курс на споживача, постійно стежити за тим, що йому потрібно, а також стежити за діяльністю конкурентів, визначати слабкі і сильні їхні сторони і можливі ринкові дії.
Виходячи з цього, служба маркетингу повинна визначати напрямку удосконалювання маркетингової діяльності, розробляти і домагатися виконання планів і програм маркетингової діяльності; доводити маркетингову інформацію до всіх інших підрозділів підприємства.
Маркетингові служби впливають на реалізацію всіх найважливіших функцій підприємства. (рис. 1.1).
Рис. 1.1. Взаємодія служб підприємства
Розглянуті вище методичні положення по формуванню організаційних структур підприємства є основою розробки й обґрунтування організаційних структур маркетингу, тобто підрозділів, що відповідають за організацію, планування, координацію і проведення маркетингової політики на підприємстві.
При реалізації планів маркетингу виникає безліч різних відхилень від розроблених планів і програм, тому службі маркетингу необхідно вести постійний контроль за ходом виконання закладених у план заходів.
Управління маркетингом припускає побудову організаційної структури служби маркетингу. Для встановлення реальних зв'язків виробника з ринком насамперед необхідно домогтися, щоб організаційно-управлінська структура підприємства, кожна його господарська одиниця орієнтувалася на маркетингову, а не збутову діяльність, що припускає створення маркетингової служби й організацію її роботи.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.