Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна

СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-3% онлайн заказ















Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito
Besucherzahler russian wives
счетчик посещений
web clocks relojes web gratis
Contatore
Besucherzahler ukraine women website
website counter
Besucherzahler Beautiful Russian Women Marriage Agency
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukraine brides ladies
website counter
Besucherzahler russian mail order brides
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet women from ukraine
website counter
Besucherzahler male order brides russia
счетчик посещений
web clocks relojes gratis para blog
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler ukraina brides
website counter
Besucherzahler looking for love and marriage with russian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler foreign affair ukraine brides
website counter
Besucherzahler russain brides
счетчик посещений
web clocks reloj para una web
Contatore
Besucherzahler beautiful ukraine brides
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com




Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Дисципліна:

Маркетинг

ID роботи:

3237

Вид роботи:

Контрольна

План:

ВСТУП 3
1. Вплив маркетингу на ефективність діяльності підприємства 4
2. Маркетинг як складовий елемент діяльності підприємства 4
3. Формування структури служби маркетингу на підприємстві 7
ВИСНОВКИ 20
Використана література 21

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

21

Рік написання:

2009

Ціна:

30 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Оплата

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!


НОВОСТИ
Увеличение грудей
Как зарабатывать деньг
Рекламное агентство
Обучение в польше с UniverPL
Дешовое (авт. дешевое) такси в Киеве
Что такое поисковая оптимизация?
Время весны
Вывоз строительного мусора киев
Госзакупки
Система образования
Нужно учится видеть жизнь
Тантрические ритуалы
Интерьерная печать
Французский балкон
Фотомодель всегда у всех на виду
Детский диван
Мезотерапия
Порше мобилити
Постельное бельё
Дека дураболин
Самая свежая информация новости Украины
Пряжа интернет-магазин
Тюменский государственный университет
Дисплей lenovo
Аренда квартир
Современная офисная бумага
Классическая геодезия
Китайское высшее образование имеет 100-летнюю историю
Где найти оригинальный номер запчасти по VIN вин кода автомобиля
Классический стиль одежды: юбка
Гербалайф для похудения: польза и вред
Как выбрать качественную сантехнику?
Наклейки на окна
Готовая фирма
Шуба из крашеного меха
GPS-трекер
Автогонки ФОРМУЛА 1
Вода жизненно необходима
Протеин является белковой добавкой
Омоложение лица в домашних условиях - рецепты домашней косметики
Бумажные пакеты
Спецодежда
Канада - страна
Изучение любого иностранного языка держится на четырех основных принципах
Лего для детей
Курсы визажа
Дипломная работа

У сучасному розвитку виробництва маркетинг розглядається як провідна функція управління, визначає не тільки ринкову, але й виробничу політику підприємства. Ціль комплексної системи керування, заснованої на принципах маркетингу, - забезпечення вирішення поставлених підприємством завдань (науково-технічних, виробничих, комерційних і збутових) з урахуванням наявних ресурсів (матеріальних, фінансових, людських й ін.). Маркетинг, як система керування, і як особлива діяльність зокрема повинна забезпечувати:

  • надійну, достовірну інформацію про ринок, структуру й динаміку потреби й попиту, смаках і бажаннях споживачів, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування підприємства;
  • створення такого товару, товарних асортиментів, що відповідає вимогам ринку, краще, ніж товар конкурента задовольняє попит, вирішує проблему споживача;
  • необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль над сферою реалізації. [6, c. 119].

Маркетинг, як інструмент підвищення обґрунтованості прийнятих господарських рішень по різних питаннях виробничої, науково-технічної, фінансової й збутової політики, повинен займати провідне місце в системі управління підприємством.
Маркетинг відіграє провідну роль у забезпеченні високої якості продукції, що відповідає вимогам споживачів. Функція маркетингу посідає перше місце в «петлі якості».
Відповідно до зазначених міжнародних стандартів життєвий цикл продукції включає 11 етапів: маркетинг, пошук і вивчення ринку; проектування й розробка технічних вимог, розробка продукції; матеріально-технічне постачання; підготовка й розробка виробничих процесів; виробництво; контроль, проведення випробувань й обстежень; пакування й зберігання; реалізація й розподіл продукції; монтаж й експлуатація; технічна допомога й обслуговування; утилізація після використання.
Отже, система керування будь-якого підприємства повинна будуватися відповідно до цих етапів життєвого циклу продукції, і провідне місце в системі керування повинне бути відведене службам маркетингу.[9, с. 47]
Таблиця 1.1.
Еволюція функції маркетингу в діяльності підприємства

Роль функції
маркетингу

Основна спрямованість виробничої діяльності

Роль
споживача

Маркетинг – одна з рівних функцій у діяльності підприємства

Виробничо -  збутова

Відсутня

Маркетинг – більш важлива функція в діяльності підприємства

Збутова

Відсутня

Маркетинг – найбільш важлива функція в діяльності підприємства по встановленню зв'язку зі споживачами

Товарна

Споживач перебуває в центрі уваги служби маркетингу

Маркетинг – головна функція в діяльності підприємства

Задоволення
запитів споживачів

Споживач виконує диференційовану контрольну функцію

Маркетинг – інтегруюча функція всієї діяльності підприємства

Єдина скоординована політика по задоволенню запитів споживачів

Споживач виконує всеохоплюючу контрольну функцію

Для забезпечення повного господарського розрахунку, самофінансування й розвитку самостійності підприємств в умовах ринкової економіки, повинна бути принципово змінена система керування ними для того, щоб їхня діяльність була спрямована на задоволення попиту на ту або іншу продукцію з необхідними споживчими властивостями. Для цього організаційні структури керування підприємств повинні включати елементи, що реалізують завдання по вивченню попиту, організації оптової торгівлі й післяпродажного обслуговування продукції за схемою: вивчення попиту ® планування ®  виконання (розробка конструкції, технологічна підготовка виробництва, виготовлення) ® реклама ® збут ® технічне обслуговування в споживача ® контроль задоволення попиту і якості ® вплив на проектування й виробництво шляхом зворотного зв'язку (системи маркетингу). Власне кажучи, новий господарський механізм народжує нові й відкидає непотрібні функції, а якщо це так, то повинні відмирати елементи старих організаційних структур і з'являтися нові, які й повинні виконувати ці нові функції.
На основі аналізу тенденцій розвитку організаційних структур керування підприємств й їхніх об'єднань при впровадженні маркетингу можна зробити наступні висновки:

  • В умовах ринкової економіки підприємства і їхніх об'єднань повинні створювати служби маркетингу з функціями вивчення ринків збуту й визначення попиту на продукцію підприємства, вимог споживачів до неї, забезпечення її конкурентноздатності, організації реклами, збуту й сервісного обслуговування.
  • Служби маркетингу повинні мати стійкі й тісні, прямі й зворотні зв'язки з усіма іншими підрозділами підприємства й робити на них постійний вплив для того, щоб забезпечувалося безумовне виконання вимог споживачів до якості, функціональному призначенню й іншим споживчим властивостям продукції, її виробництво в необхідному для ринку обсязі й асортиментах; сучасне і якісне фірмове обслуговування; досягнення запланованого обсягу прибутку.
  • Всі працівники підприємств повинні залучатися для розробки й реалізації мети, стратегії й тактики маркетингу.
  • Варто постійно доводити до свідомості всіх працівників, що маркетинг не ставиться тільки до збуту продукції, а в корені змінює всю систему керування, і орієнтує кожну службу й кожного працівника на досягненні кінцевої мети підприємства.
  • Організація керування на принципах маркетингу необхідна навіть в умовах дефіциту, тому що виключає можливість випускати продукцію, що не відповідає потребам і потребам споживачів.


2 . Формування структури служби маркетингу на підприємстві

Основна задача служби маркетингу полягає в тому, щоб тримати курс на споживача, постійно стежити за тим, що йому потрібно, а також стежити за діяльністю конкурентів, визначати слабкі і сильні їхні сторони і можливі ринкові дії.
Виходячи з цього, служба маркетингу повинна визначати напрямку удосконалювання маркетингової діяльності, розробляти і домагатися виконання планів і програм маркетингової діяльності; доводити маркетингову інформацію до всіх інших підрозділів підприємства.
Маркетингові служби впливають на реалізацію всіх найважливіших функцій підприємства. (рис. 1.1).

Рис. 1.1. Взаємодія служб підприємства

Розглянуті вище методичні положення по формуванню організаційних структур підприємства є основою розробки й обґрунтування організаційних структур маркетингу, тобто підрозділів, що відповідають за організацію, планування, координацію і проведення маркетингової політики на підприємстві.
При реалізації планів маркетингу виникає безліч різних відхилень від розроблених планів і програм, тому службі маркетингу необхідно вести постійний контроль за ходом виконання закладених у план заходів.
Управління маркетингом припускає побудову організаційної структури служби маркетингу. Для встановлення реальних зв'язків виробника з ринком насамперед необхідно домогтися, щоб організаційно-управлінська структура підприємства, кожна його господарська одиниця орієнтувалася на маркетингову, а не збутову діяльність, що припускає створення маркетингової служби й організацію її роботи.

ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Сучасні концепціі виробничого і соціального маркетингу
АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ І РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Особливості планування маркетингу послуг
ПІДВИЩЕННЯ ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ РИНКОВИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА






























Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського

Східниця | Шешори | Воловець | Солочин | Серебряный Водограй | Поляна | Косов | Космач | Ужгород | Поляница | Думка | Сольва | Верховина | Татарів | Карпати | Пилипець



*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views