1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
Розділ 1. Необхідність визначення різноманітних типів держав 5
1.1. Еволюційна характеристика типів держав 5
1.2. Зміст і призначення типології держав 9
Розділ 2. Критерії типології держав. Поняття типу держави 11
2.1. Критерії типології держав 11
2.2. Підходи до типології держав 16
Розділ 3. Історичні типи держав 23
3.1. Загальна характеристика історичних типів держав 23
3.2. Соціально-економічна основа і сутність рабовласницької держави. 25
3.3. Соціально-економічна основа і сутність феодальної держави. 30
3.4. Соціально-економічна основа і сутність капіталістичної держави 33
3.5. Соціалістична держава і право. 34
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37
Інтервал:
1,5
Кількість сторінок:
37
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Типологія держав повинна проводитися на строго визначеній основі, відповідно до підтвердженої самим життям, соціально-політичній практиці, об'єктивних критеріїв.
У науковій літературі висловлено безліч точок зору по цьому питанню. Відповідно, було запропоновано не менше варіантів вирішення даного питання. Основна суперечка, уже протягом ряду сторіч, ведеться навколо двох основних груп проблем, як-от - навколо вимог, яким повинні відповідати запропоновані критерії, а також навколо видів даних критеріїв.
Що собою представляє критерій класифікації держав? Якими рисами й особливостями він повинен володіти? Яким основним вимогам він повинний відповідати? Ці і багато інших аналогічних питань із неминучістю виникають у будь-якого дослідника, що займається питаннями типології держав.
Це - ключові, принципово важливі моменти, від вирішення яких цілком залежить не тільки яким буде процес типізації або класифікації держав, але і як будуть виглядати ці самі державно-правові типи.
Вирішуючи питання типології, багато авторів висловлюють думки щодо того, що критерії типології держав повинні мати об'єктивний характер, адекватно відбивати досліджувану державно-правову матерію, вбирати в себе найбільш важливі й у той же час типові для держави і права ознаки і риси, у максимальному ступені враховувати і відбивати економічні, політичні, соціальні й інші умови, у яких функціонують держава і право [14, с.68].
Проте поняття "об'єктивність", як і її сприйняття, далеко неоднозначні. Як показує величезний досвід дослідження держав, у якості "об'єктивних" критеріїв їх класифікації широко використовувалися географічні і кліматичні чинники, ступінь складності держав, характер їх зв'язаності з релігією, ступінь свободи і незалежності людини стосовно держави, засіб внутрішньодержавної організації і життєдіяльності людей, рівень розвитку загальної культури і світогляду людей, засіб виробництва матеріальних і духовних благ і характер їхнього розподілу, і ін.
Наприклад, відомий французький філософ Жан Боден (1530-1596) підрозділяв усі народи, що живуть на земній кулі, а отже, і всі держави світу на три категорії по географічному принципу (критерію) - південні, північні і середні. Південні народи, на думку філософа, перевершують всі інші народи тонкощами і силою розуму. Північні народи відрізняються своєю фізичною силою. Середні ж - перевершують північні народи розумом, але поступаються в силі, а південні народи - перевершують по фізичній силі, але поступаються в хитрості і витонченості.
Географічний критерій оцінки держав і їх типології в різноманітному ступені використовувався пізніше Ш. Монтеск'є й іншими авторами.
Своєрідну позицію стосовно державно-правових явищ їх класифікації займав німецький учений, юрист Г. Еллінек. Відстоюючи так звану дуалістичну теорію держави і права, що намагалася з'єднати юридичну концепцію держави і права із соціологічним напрямком у державознавстві і правознавстві, він заперечив об'єктивний характер держави і права, а отже - об'єктивність критеріїв їхньої типізації.
На думку автора, держава і право належать лише до сфери суб'єктивної свідомості і розуміння. З одного боку, вони відносяться до сфери існуючого як феномени суб'єктивної свідомості, а з іншого боку - до сфери належного.
Виходячи з цього, Г. Еллінек виділяє ("конструює") ідеальний тип держави й емпіричний.
Ідеальний тип держави - не є щось існуюче, а лише "що має існувати". Він є мірилом для оцінки існуючої держави і права. Те, що відповідає цьому мірилу, "має право виникнути й існувати, що не відповідає йому - повинно бути заперечене і скасовано".
Поділяючи ідеальний тип держави на два підвиди - один із яких є продуктом "відверненої спекуляції" (виникає як утопія), а другий конструюється "за зразком існуючих держав або їхніх окремих установ" - автор підкреслює, що шукати і знаходити ідеальні типи держав є "глибокою і невід'ємною потребою людської природи, що має величезне практичне значення" [3, с.129-130].
Практична значимість ідеального типу держави і права вбачається в тому, що вона виступає в якості еталона для імітації й удосконалювання. Що ж стосується її теоретичної значимості, то вона фактично наближається до нуля.
Ідеальному типу держави і права в вченні Еллінека протипоставляеться емпіричний тип. Хоча він, так само, як і ідеальний тип держави, має суб'єктивний характер, є "таким поєднанням ознак явищ, що цілком залежить від точки зору, що займає дослідник".
Поряд з ідеальним і емпіричним типами держави і права виділялися також типи розвитку і типи існування державно-правових явищ або - динамічні і статичні типи держави. Основним критерієм для такого виділення слугує ступінь динамізму в розвитку держави і права, рівень змін.
Проводячи подібну типологію держав, Еллінек, природно усвідомлює те, що в чистому виді не існує і не може існувати жодного з названих їм типів. Щоб уникнути можливих недомовок і протиріч автором, крім всіх інших, вводиться в оборот ще один так названий середній тип. Він, на думку автора, повинний зняти можливі протиріччя в процесі типології державно-правових явищ і утримати дослідників від зайвого захоплення ("відхилення") вивченням одних типів на шкоду іншим.
В даний час запропонована Еллінеко типологія держав, також як і вироблені їм критерії її проведення, не користуються широкою підтримкою й увагою. Вони - у минулому, в історії, і їм віддається належне саме як минулому, історії. У сучасній вітчизняній і закордонній літературі мають місце зовсім інші віяння. Відповідно, використовується спектр інших критеріїв і підходів.
Серед них, крім раніше названих, виділяються також критерії, що безпосередньо пов'язані із соціально-класовою сутністю, змістом, цілями і призначенням держави і права, характером і рівнем розвитку продуктивних сил і відповідних їм виробничих відношень, основними принципами організації і функціонування держави і права, і ін.
Найбільше загальним критерієм типології держав, що широко використовувався в рамках теорії держави і права й інших наук, донедавна рахувалася суспільно-економічна формація. Вона являє собою історичний тип суспільства, що засновується на визначеному засобі виробництва і виступає як найважливіший рівень поступального розвитку людства.
Кожна суспільно-економічна формація характеризується визначеним типом виробничих відношень. Кожна з них має, поряд із світовою історією, свої особливі, неповторні закони виникнення і розвитку. Кожній соціально-класової формації відповідає визначений історичний тип держави і права. Зміна однієї суспільно-економічної формації іншою знаменує собою зміну системи виробничих відношень - економічного базису, що виникає на її основі надбудови, а водночас відповідного типу держави і права.
З усього сказаного про суспільно-економічну формацію як критерію типізації (класифікації) держав варто зробити висновок про те, що даний, загальний за своїм характером критерій повинний використовуватися не тільки сам по собі, але і доповнюватися іншими, менше загальними, а точніше - приватними критеріями. Останні співвідносяться з такими найважливішими сторонами й аспектами держави і права, як їхня сутність, зміст, політичний режим і призначення [9, с.158].
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.