1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Однією зі складових організованої злочинності є корупція. Корумпованість державного апарату, різних гілок влади вкрай негативно впливає фактично на всі сторони суспільного життя, насамперед, на діяльність політичних інститутів країни, на правову і соціальну захищеність громадян, на рівень довіри населення до влади. Корупція є головною перешкодою для подолання організованої злочинності в країні.
Як свідчать результати вивчення міжнародного досвіду, для багатьох країн світу типовими проявами корупції є підкуп чиновників і громадсько-політичних діячів, хабарництво за надання законних і незаконних благ і переваг, протекціонізм, тобто висунення працівників за принципами родинності, земляцтва, клановості, особистої відданості й дружніх стосунків з метою подальшого використання цих працівників у корисливих цілях, зловживання владою та службовим становищем, розкрадання і т. ін.
У Кримінальному кодексі України протиправні дії корупційного характеру кваліфікуються за такими статтями: ст. 364 – зловживання владою або службовим становищем; ст. 365 – перевищення влади або службових повноважень; ст. 366 – службове підроблення; ст. 368 – одержання хабара; ст. 369 – давання хабара; ст. 222 – шахрайство з фінансовими ресурсами; ст. 209 – легалізація (відмивання) грошових коштів та іншого майна, здобутих злочинним шляхом.
Незважаючи на те, що проблеми попередження та припинення корупції постійно знаходяться в центрі уваги державних органів влади, правоохоронних органів, наукової громадськості та фахівців-практиків, в останнє десятиріччя в Україні криміногенна ситуація характеризується поширенням корупційних проявів. Це визнано не лише фахівцями в галузі юриспруденції, а й на найвищому політичному рівні нашої країни.
Створення реальних механізмів попередження та протидії корупції в Україні зумовило необхідність прийняття ряду нормативно-правових актів, спрямованих на попередження та боротьбу з корупційними діяннями некримінального характеру.
Важливим кроком у боротьбі з корупцією став прийнятий 5 жовтня 1995 року Закон України “Про боротьбу з корупцією”. Законом уперше визначено поняття “корупції” і “корупційне діяння”, а також їх види.
Основною метою даного Закону є попередження корупційних діянь чи інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, якщо вони не містять складу злочину, та встановлення за їх вчинення адміністративної відповідальності.
Проте, як свідчить практика, за сучасних умов розвитку суспільства, даний Закон не відповідає вимогам сьогодення, більше того, змінити ситуацію на краще у викоріненні корупції в країні за часи його дії не вдалося. Масштаби корупції не зменшуються, її вплив поширився фактично на весь державний апарат.
Найбільшу кількість правопорушень антикорупційного законодавства упродовж згаданого періоду фіксується у місцевих органах виконавчої влади і органах місцевого самоврядування. Як і раніше, протягом усього періоду дії Закону України “Про боротьбу з корупцією”, в основному, до адміністративної відповідальності правоохоронними органами притягуються державні службовці 5–7 категорій та службових осіб органів місцевого самоврядування. Проведений аналіз переконливо засвідчує, що боротьба з корупцією спрямована здебільшого проти державних службовців і депутатів найнижчого посадового рівня.
Низька ефективність роботи правоохоронних органів у боротьбі з корупційними проявами пояснюється низкою причин.
Так, вивчення протягом останніх років стану боротьби з корупцією в Україні висвітлило низку проблемних питань у діяльності правоохоронних органів та судів, зокрема, щодо складання адміністративних протоколів та встановлення відповідальності. За даними таблиці 5, із загальної кількості адмінматеріалів про корупційні діяння, що були направлені до суду, більш як по 20,0 % з них районними та міськими судами прийнято рішення про закриття адміністративних справ за різних підстав.
Значною мірою такий стан пояснюється низьким професійним рівнем співробітників правоохоронних органів та суддів, які допускають чисельні порушення вимог чинного законодавства. Працівники зазначених органів недостатньо володіють знаннями норм чинного антикорупційного законодавства, а тому й не завжди їх дотримуються.
Серйозною проблемою, що впливає на стан протидії корупції в Україні, залишається поширеність корупційних проявів у правоохоронних та контролюючих органах.
На жаль, реальність сучасного розвитку нашого суспільства така, що організований криміналітет активно вишукує корумпованих відповідальних посадових осіб і, у першу чергу, серед співробітників органів внутрішніх справ, прокуратури, митних, податкових, інших контролюючих органів, які б захищали його інтереси у “тіньовому” секторі економіки та у процесі “відмивання” незаконно здобутих коштів, створювали б для нього захисний бар’єр та виступали б у ролі “даху”.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.