1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ОСОНОВОПОЛОЖНІ ПРИНЦИПИ ОГОЛОШЕННЯ АМНІСТІЇ І ПОМИЛУВАННЯ
ВСТУП 3
1. Місце амністії і помилування в кримінальній політиці суспільства і держави 4
2. Правові ознаки амністії і помилування 6
Висновок 13
Використана література 14
Інтервал:
1
Кількість сторінок:
14
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Помилування і амністія є напрямом кримінальної політики не тільки тому, що ця діяльність вимагає витрати величезного об'єму професійних зусиль на збір і переробку необхідної інформації, на підготовку правової і техніко-юридичної бази. Важливо те, що вона нерозривно пов'язана з кримінальним покаранням, визначає долі людей, стан суспільства, його відношення до своїх співгромадян, а це питання великої політики.
Таким чином, амністія і помилування повинні розглядатися як напрям кримінальної політики, здійснюваний специфічними суб'єктами (найвищими органами влади).
Конкретні завдання, можливості і зміст кримінальної політики визначаються аналізом і оцінкою сучасної соціальної ситуації. Це питання, при характеристиці місця амністії і помилування в кримінальній політиці держави особливо виділяє К. Мірзажанов. Важливість врахування соціальної ситуації породжується необхідністю ув'язки вирішення конкретних завдань боротьби із злочинністю з дійсно існуючими потребами суспільства, його можливостями. Формальне визначення сучасної соціальної ситуації припускає систему наявних передумов, що діють, створюючих такий стан соціального середовища, який прямо або побічно, усвідомлено для суспільства або неявно визначає собою полягання законності в сфері, регульованій кримінальним законом, і формує різні способи реагування суспільства на порушення встановлених заборон. Таким чином, в згадці про сучасну соціальну ситуацію у сфері боротьби із злочинністю простежується прагнення виявити деяку якість, певну специфіку всієї сукупності явищ, що відбуваються в суспільстві, і процесів, виділяючи їх зв'язки із злочинністю і режимом законності, що протистоять їй. Аналіз соціальної ситуації в суспільстві, обгрунтовує управління кримінальною політикою, її зміну в можливих межах, оптимізацію стосовно вирішуваних при дії на злочинність проблемах, в нашому випадку, амністії і помилування. З вищесказаного випливає два висновки:
- практичні працівники, представники громадськості зобов'язані мати певне уявлення про соціальну ситуацію у сфері боротьби із злочинністю;
- дані про соціальну ситуацію повинні бути закладені в концепцію боротьби із злочинністю і інтерпретовані стосовно практики амністії і помилування.
В даний час спостерігається відсутність оптимальної кримінальної політики відносно помилування і амністії, і це, ймовірно, зв'язано, перш за все, з недоліками правової науки, яка до цих пір ще не повністю пристосувалася до змін соціально-економічних і політичних умов, що мали місце на початку 90-х рр., це у багатьох авторів виражається в застарілому розумінні даної проблеми. Як стверджують багато видних правознавців, які розробляли цю тему, правова наука в даній області не у всіх випадках за масштабами, глибині і послідовності аналізу, відповідає соціології, економіці, політології. Наголошується, що суспільству ще не запропоновані розумні підходи до наболілих організаційних, управлінських проблем дії на злочинність, одним із способів якого є амністія і помилування. Ухвалення нового кримінального кодексу з відповідними статтями, присвяченими помилуванню і амністії не у всіх випадках вирішує цю проблему.
Таким чином, в соціальній ситуації, що склалася, визначення ефективної практики амністії і помилування слід починати з аналізу початкових умов і можливостей боротьби із злочинністю. Варто визнати, що соціальні можливості у сфері зміцнення законності не такі і великі, що правоохоронна система не може бути перебудована без комплексного вирішення кардинальних політичних і економічних проблем. Також необхідно отримати достовірні дані про якісно-кількісні моделі співвідношення прокарання і пробачення в процесах боротьби із злочинністю, ролі амністії і помилування в механізмі дії кримінального і іншого законодавства.
Існують точки зору, що нав'язують суспільству якісь "ідеальні" уявлення про те, як можна витіснити, обмежити, ліквідовувати злочинність. Ці концепції припускають посилення репресій, збільшення жорстокості покарання. В світлі останніх досягнень кримінально-правової науки можна з упевненістю стверджувати, що це невірний підхід. Адже соціально-правова реальність така, що жодне обмеження, таке, що проводиться не в комплексі, не дає належного ефекту в процесі боротьби із злочинністю. Окремі кримінально-правові засоби, процедури, організаційні структури і напрями кримінальної політики інтегруються політичною системою. Тиск суспільства на практику амністії і помилування, прагнення одним ударом покінчити із злочинністю, низький рівень правової культури (всі ці чинники за несприятливих умов можуть без всяких адміністративних вказівок ослабити оптимальність цієї діяльності, підірвати всяку передбаченість державних рішень в цій області. В той же час, при комплексному підході до перебудови системи в цілому, при врахуванні її зв'язків з суспільством, цього не повинно трапитися. Практика помилування і амністії може зіграти позитивну роль. Але при всіх цих обставинах було б помилкою шукати вирішення проблеми в рамках "пом’якшити-підсилити". Цілком можливо, що значущість багатьох прав, які охороняються, слід підвищити, а відповідні види покарання (посилити). Але умовою цього повинно бути повніше усвідомлення суспільством своїх можливостей у сфері боротьби із злочинністю. Всі ці моменти досить повно розкривають суть кримінальної політики що не існує корінних суперечностей між інститутами амністії і помилування в зарубіжних країнах і в Україні.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.