1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку
.
2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.
3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.
4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.
В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.
Поиск варианта отдыха в Карпатах
Booking.com
Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой)
.
На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.
Если возникнут вопросы, набирайте
0505603140 или 0673126507
(с 09:00-21:00)
ВСТУП 3
1. Поняття орендних відносин 4
2. Договірне закріплення орендних відносин 9
Висновки 15
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 16
Інтервал:
1
Кількість сторінок:
16
Рік написання:
2009
Ціна:
Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте
нам
Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону
або дивіться детально
як отримати роботу за 10 хвилин!
Згідно зі ст. 2 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності. За визначенням, наведеним у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 14 «Оренда», затв. наказом Міністерства фінансів України від 28 липня 2000 р. № 181, орендою є угода, за якою орендар набуває права користування необоротним активом за плату протягом погодженого з орендодавцем строку.
Таким чином, на сьогодні відносини оренди регулюються Законом України від 10 квітня 1992 р. № 2269-ХІІ «Про оренду державного та комунального майна», Цивільним та Господарськими кодексами України, а також численними підзаконними нормативними актами. Зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. № 786 було затверджено Методику розрахунку і порядок використання плати за оренду державного майна, а наказом Фонду державного майна України від 22 серпня 2000 р. № 1765 — роз'яснення і рекомендації до неї. Наказом Фонду державного майна України від 23 серпня 2000 р. № 1774 було затверджено Типовий договір оренди цілісного майнового комплексу державного підприємства (структурного підрозділу підприємства), Типовий договір оренди індивідуально визначеного майна (нерухомого або іншого), що належить до державної власності та Примірний договір про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю. Нарешті, судову практику за спорами, що випливали з орендних відносин, узагальнено в роз'ясненні президії Вищого арбітражного суду України від 25 травня 2000 р. № 02-5/237 «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
На практиці часто виникає питання про правомірність поширення положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна» на підприємства і організації, майно яких не знаходиться в державній (комунальній) власності.
Згідно із ч. 3 ст. 1 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» оренда майна інших форм власності може регулюватися положеннями цього Закону, якщо інше не передбачено законодавством та договором оренди. Таким чином, положення Закону України «Про оренду державного та комунального майна» поширюються і на підприємства недержавної форми власності, якщо сторони за договором оренди не обумовили застосування іншого нормативного акта. У разі, якщо положення цього Закону конфліктують із загальними положеннями Цивільного кодексу України, необхідно керуватися саме Законом України «Про оренду державного та комунального майна» як спеціальним нормативним актом.
Закон України «Про оренду державного та комунального майна» вказує, що при оренді відбувається користування майном, яке необхідне «для здійснення підприємницької та іншої діяльності». Цей «діяльний» (тобто, суспільне корисний) аспект, зокрема, відрізняє оренду від інституту найму, який допускає використання майна і для власних (внутрішніх) потреб, що, власне, й обумовлює його застосування переважно у житловій та побутовій сферах. З юридичної точки зору це означає, що у разі, якщо майно використовується для зайняття діяльністю, в тому числі підприємницькою, до таких відносин застосовуються положення спеціальних нормативних актів (закони України «Про оренду державного та комунального майна», «Про лізинг» та ін.). Якщо ці спеціальні акти не містять відповіді на спірне питання, застосовуються загальні положення Цивільного кодексу України щодо майнового найму.
На відміну від майнового найму, законодавство встановлює виключний перелік майна, яке може бути предметом оренди. Згідно зі ст. 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» об'єктами оренди є:
• цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць). Цілісним майновим комплексом є господарський об'єкт із завершеним циклом виробництва продукції (робіт, послуг), із наданою йому земельною ділянкою, на якій він розміщений, автономними інженерними комунікаціями, системою енергопостачання. Грошові кошти та цінні папери з урахуванням дебіторської та кредиторської заборгованості орендодавець надає орендареві на умовах кредиту за ставкою рефінансування Національного банку України згідно з положеннями Порядку надання в кредит орендареві коштів та цінних паперів, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1995 р. № 629, а інші оборотні матеріальні засоби викуповуються орендарем відповідно до Порядку викупу орендарем оборотних матеріальних засобів, який затверджений цією ж постановою Кабінету Міністрів України;
• нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення) та інше окреме індивідуально визначене майно підприємств. Поняття індивідуально визначеного майна міститься в п. 4 Методики оцінки вартості майна під час приватизації, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2000 р. № 1554, згідно з яким таким майном вважаються інвентарні об'єкти або групи інвентарних об'єктів та інше окреме майно, що може реалізуватися (у відносинах оренди — передаватися в оренду) способами, визначеними законодавством, як окремий самостійний об'єкт. До такого майна належать лише необоротні активи (основні засоби, нематеріальні активи, об'єкти незавершеного будівництва тощо);
• майно, що не увійшло до статутних фондів господарських товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації).
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» не можуть бути об'єктами оренди:
• цілісні майнові комплекси державних підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць). Проте у зв'язку з тим, що 1 червня 2000 р. Верховною Радою України було прийнято Закон України № 1775-ІІІ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», яким ст. 4 Закону України «Про підприємництво» було викладено в новій редакції, це положення фактично не може застосовуватися;
• цілісні майнові комплекси казенних підприємств;
• цілісні майнові комплекси структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць) казенних підприємств. Проте за вищевказаних обставин це положення Закону України «Про оренду державного та комунального майна» також не застосовується.
*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.